Diari digital d'Andorra Bondia

Andorra Turisme valora positivament el començament de l’Andorra Shopping Festival


Escrit per: 
Agències / FOTO: J. D.

El ministre de Turisme, Francesc Camp, ha valorat molt positivament, aquest diumenge, les dues primeres jornades de l’Andorra Shopping Festival, la iniciativa turística per reactivar el comerç que aquest any repeteix format, però es condensa en dues setmanes d’animació comercial. Camp ha celebrat que, tot i enguany no ser pont, el cap de setmana de Tots Sants “ha sortit bé i, a més, es nota que l’esdeveniment es comença a conèixer i que hi ha hagut gent que ha repetit després de l’any passat”. El ministre ha reconegut que “és prematur” encara per saber com han anat les vendes, però s’ha mostrat content perquè ha vist “més accions per part dels comerciants”. En aquest sentit, Camp ha garantit la col·laboració d’Andorra Turisme en la comunicació i promoció de l’oferta comercial, tot i que ha demanat la implicació de tots els comerciants –en aquesta segona edició s’ha augmentat el nombre de participants en sis establiments més. “Els que encara són reticents s’animaran en veure el veí”, ha afegit.

“Hem d’anar de la mà”, ha insistit Camp, i ha assegurat que Andorra Turisme fa “tot el que està fora del punt de venda”, com per exemple les campanyes publicitàries que “són costoses i difícils de demanar als comerciants, però en la resta hi ha d’haver un equilibri”. En aquest sentit el ministre de Turisme i Medi Ambient han demanat implicació, perquè els comerços facin més accions paral·leles a l’Andorra Shopping Festival, que “generin interès per l’esdeveniment”.

Són fórmules que busquen atreure el visitant i afegir alguna cosa més respecte a l’any passat i, precisament, Camp ha assegurat que ha vist més activitat en aquest sentit. “Això demostra que el comerç s’ho està fent seu, s’impliquen més i encara ha d’anar a més, que el visitant s’ho passi bé”.

Andorra Turisme ja va anunciar aquest dissabte en la inauguració del festival que l’objectiu és oferir al visitant moltes d’aquestes propostes a través del mòbil. Camp ha puntualitzat: “no només és ‘couponing’, tenim tota l’oferta turística del país a l’aplicació Andorra Go!, és una eina global de serveis turístics, molts pocs llocs poden tenir tota l’oferta en una aplicació, com Andorra”.

De moment, hi ha 800 establiments adherits, tot i que Andorra Turisme vol arribar a tots els del país. A més, reconeixen que “no hem de pensar que tindrem un gran volum de descàrregues en començar”. Mentrestant, expliquen, “hem de veure quins productes mantenim i quins no”, perquè “l’oferta és molt variada, hi ha ofertes molt bones i altres no tant”.


Compartir via

Comentaris: 1

Comentaris

Es una vergonya que, Andorra Turisme amb l'Andorra Shopping Night i el Comú d'Escaldes Engordany quan organitza les nits VIVAND que nomès es preocupin pels comerciants de les Avingudes Principals i que els que estem en els carrers secundaris ens tinguin totalment abandonats. Lo que tindríen que fer es preocupar-se en fer-ne moltes mes accions i activitats per a tots els carrers i no nomès a l'Av. Meritxell o Carlemany.

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte