Bàner
Bàner

Versió impresa

 

DESCARREGAR

Bàner

Facebook

Recerca de notícies

Tenim 10 visitants en línia

Filtre de notícies

Connecta't al teu compte



Newsletter




¿Accepta HTML?
Codi: catchme refresh

Bondia.ad és propietat de La Veu del Poble S.A., Na Maria Pla i Ciutat de Consuegra, AD500 Andorra la Vella, Principat d'Andorra. Contacte a 00376808888 o per email a bondia@bondia.ad

Bàner
Hudson: "No és suficient amb la satisfacció, cal impressionar al client perque torni" Imprimeix
Ordino - Economia
Escrit per Sergi Moral   
Dimecres 14, Abril de 2010 16:36

El catedràtic de turisme canadenc, Simon Hudson, recorda l'importància de fidelitzar els clients. Així ho comentava fa uns minuts al Congrès de Neu i de Muntanya que està tenint lloc a Ordino i on va centrar el seu discurs en la manera de fer venir clients a les estacions d'esquí.

"Costa cinc vegades més a fer un client nou a que un client torni", argumentava l'expert, indicant que és per això que resulta més rendible apostar per l'excelència en la qualitat, que no pas dirigir esforços en captar nous clients. No obstant, troba que la tasca no es senzilla i és que al seu entendre "no és suficient amb la satisfacció, cal impressionar al client perque torni". I per impressionar a aquest client esmenta les fórmules, al seu parer, impresincidibles per fidelitzar als clients, "investigar per entendre al consumidor", comentava en primer terme, per desrés "oferir experiències úniques i personalitazes" i recorda per finalitzar que cal "una qualitat de servei excepcional" ja que "sinó marxaran a un altre part".

Comentaris (0)add comment

Escriure comentari
més petit | més gran
password
 

busy
 

Constitució 2013

 

Reformes 2013

 
Bàner
Bàner

Mercat immobiliari

CISA - APARTAMENT A LA MASSANA
Habitatges - Apartament en perfecte estat d'un dormitori a la Massana. Edifici del 2006. Sostres alts. Vistes imm...
CISA - ÀTIC A PAL ( LA MASSANA )
Habitatges - Àtic completament reformat a Pal. Vistes impressionants, sol tot el dia. Dos dormitoris dobles. Cui...
CISA - CASA A SISPONY ( LA MASSANA )
Habitatges - Casa adossada de 126 m² al poble de Sispony a 10 minuts d' Andorra la Vella. Consta de 3 dormitoris...
Publica el teu anunciMés

Enquesta de la setmana

¿Ha de ser el Govern més estricte amb els comptes i la gestió dels clubs esportius?
 

Vídeo del dia

ANDORRA....temps d'Estiu

Loteria

Esperando Contenido Widget ...

 
Copyright © 2013 Diari Bondia Andorra. Tots els drets són reservats.