Bàner
Bàner

Versió impresa

 

DESCARREGAR

Bàner

Facebook

Recerca de notícies

Tenim 10 visitants i 3 membres en línia

Filtre de notícies

Connecta't al teu compte



Newsletter




¿Accepta HTML?
Codi: catchme refresh

Bondia.ad és propietat de La Veu del Poble S.A., Na Maria Pla i Ciutat de Consuegra, AD500 Andorra la Vella, Principat d'Andorra. Contacte a 00376808888 o per email a bondia@bondia.ad

Bàner
La fiscalia vol una pena de set anys per venda de cocaïna Imprimeix
Nacional - Societat
Escrit per M. F. / Redacció   
Dimecres 23, Maig de 2012 20:57

Quan va ser controlat va confessar que havia venut droga i va indicar als agents on l’amagava. Al seu domicili els agents hi van trobar uns 60 grams de cocaïna, diners en efectiu, una bàscula de precisió, bossetes preparades per fer porcions i 9,8 grams de cànnabis. Per això la fiscalia demana set anys de presó, tant per la venda de la cocaïna com pel consum d’aquest mateix estupefaent i de cànnabis, que l’home va admetre.
La defensa, però, va posar en relleu que la perquisició que la policia va fer a casa de l’acusat ha de ser considerada nul·la, ja que ell havia sol·licitat l’assistència lletrada, i per tant assenyala que el control domiciliari s’hauria d’haver fet en presència d’un advocat. És per això que demana que sigui condemnat només pel consum i no per tràfic, ja que si la perquisició es considera nul·la també ho han de ser les declaracions que l’home va fer sobre els productes que la policia hi va trobar.
Si la petició no és tin­guda en compte la lletrada nega que l’home, que regentava un bar a Canillo, fes un any que venia, ja que ell mateix ha confessat que només havia venut 35 grams de droga que havia adquirit una vegada i que ara es disposava a vendre els altres grams que li van trobar. En aquest sentit, la defensa indica que si ha confessat la resta de qüestions no tindria motiu per mentir en aquest punt i va negar que hi hagi un testimoni que confessi que n’hi comprava des de feia un any.
Pel que fa a la qüestió de la falta d’assistència en la perquisició, la fiscalia es va oposar a la petició de nul·litat per vulneració de drets i en tot cas va afegir que es tractaria d’una manca de compliment de l’obligació de la lletrada que estava de guàrdia, que va ser avisada i va dir que fessin el control sense ella.

Control a la duana
D’altra banda, ahir també va ser jutjat un altre home que va ser controlat a la duana quan entrava al país amb un autobús que venia de Barcelona i al qual van trobar 700 grams de marihuana. Posteriorment, al seu domicili els agents de la policia van trobar 1.200 grams d’haixix, 7,4 grams de marihuana i 4,5 de MDMA, a banda d’anotacions en una llibreta (que ell diu que eren de partides de pòquer) i una bàscula de precisió.
Tot i que l’home va manifestar que la marihuana que portava a sobre quan va ser controlat era per a una tercera persona que l’hi havia encarregat i que l’haixix i l’MDMA de casa seva eren d’un amic, la fiscalia considera que es dedicava a vendre i demana cinc anys de presó.
La defensa nega el tràfic. Així, tot i admetre que la declaració del seu client pot semblar inversemblant, posa en dubte que ven­gués ja que a casa seva no es van trobar diners i en el compte bancari no hi havia cap ingrés sospitós. Va afegir que ni al mòbil ni a l’ordinador tampoc s’han trobat indicis que es dediqués a vendre droga. I va concloure que cap persona ha confessat haver-n’hi comprat.

D'altra banda, un home s’enfronta a dos anys de presó i a satisfer gairebé 37.000 euros de pensions impagades. Aquesta va ser la petició del ministeri fiscal al Tribunal de Corts per a un pare acusat d’impagament de pensions alimentàries i frustració de procediments executius de cobrament. En canvi, la defensa en demana l’absolució, tot i que es va comprometre a arribar a un acord per pagar les pensions.
Els fets van començar el 2006, quan l’home va deixar de passar la pensió i va demanar una rebaixa de l’import, que era de 500 euros. Segons l’imputat, les males relacions amb l’exparella i la mala situació econòmica van ser els motius de deixar de pagar. Tot i això, va continuar fent transaccions econòmiques que, pel fiscal, anaven destinades que no es fessin efectius els procediments executius.
D’altra banda, el fiscal va demanar tres anys per a un home reincident acusat d’un furt amb força. La la defensa en va sol·licitar l’absolució en no quedar acreditada, a partir de les declaracions de testimonis, la implicació en els fets.

Comentaris (0)add comment

Escriure comentari
més petit | més gran
password
 

busy
 

Constitució 2013

 

Reformes 2013

 
Bàner
Bàner

Mercat immobiliari

CISA - CASA ADOSSADA A ESCALDES - ENGORDANY
Habitatges - Casa adossada a les afores d'Escaldes en una urbanització molt tranquil·la i vistes espectaculars ...
CISA - APARTAMENT A ANYÓS ( LA MASSANA )
Habitatges - Apartament al costat del prestigiós centre esportiu i hoteler Anyós Park. Construït al 2006. El s...
CISA - XALET A ESCALDES - ENGORDANY
Habitatges - Xalet adossat a la part alta de Sa Calma de 400m² habitables distribuïts en tres plantes. Accés p...
Publica el teu anunciMés

Enquesta de la setmana

¿Ha de ser el Govern més estricte amb els comptes i la gestió dels clubs esportius?
 

Vídeo del dia

ANDORRA....temps d'Estiu

Loteria

Esperando Contenido Widget ...

 
Copyright © 2013 Diari Bondia Andorra. Tots els drets són reservats.