Bàner
Bàner

Versió impresa

 

DESCARREGAR

Bàner

Facebook

Recerca de notícies

Tenim 10 visitants en línia

Filtre de notícies

Connecta't al teu compte



Newsletter




¿Accepta HTML?
Codi: catchme refresh

Bondia.ad és propietat de La Veu del Poble S.A., Na Maria Pla i Ciutat de Consuegra, AD500 Andorra la Vella, Principat d'Andorra. Contacte a 00376808888 o per email a bondia@bondia.ad

Bàner
Bona acollida dels participants als Cursos i Tallers Gent Gran 2011-2012 Imprimeix
Nacional - Societat
Escrit per Agències   
Divendres 15, Juny de 2012 12:53

Més d'un centenar de padrins i de padrines han assistit aquest divendres al matí al lliurament dels diplomes que acrediten la seva participació als cursos i tallers per a la gent gran d'aquest 2011-2012 organitzats pel Servei Gent Gran de la Conselleria de Social del Comú d’Andorra la Vella, adreçats a totes les persones jubilades de més de 60 anys d'edat.

Els cursos i tallers han tingut una bona acollida, segons els seus responsables, especialment els de ioga, country, informàtica, gimnàstica de manteniment i gimnàstica a l'aigua. Ha destacat també el Taller d'Art ja que la demanda ha superat la capacitat. Els seus alumnes han exposat les obres als passadissos del Punt Informació Gent Gran. En tot el curs hi ha hagut una participació de 550 persones, amb una mitjana de 185 inscrits per trimestre. La valoració que n'han fet els padrins i les padrines ha estat satisfactòria, tant pel que fa als continguts com als professors que els han impartit.

Comentaris (0)add comment

Escriure comentari
més petit | més gran
password
 

busy
 

Constitució 2013

 

Reformes 2013

 
Bàner
Bàner

Mercat immobiliari

CISA - APARTAMENT A LA MASSANA
Habitatges - Apartament en bon estat a Erts, és exterior amb bones vistes. Actualment té 2 dormitoris però pod...
CISA - APARTAMENT A ANYÓS ( LA MASSANA )
Habitatges - Apartament al costat del prestigiós centre esportiu i hoteler Anyós Park. Construït al 2006. El s...
MOLT MACO
Habitatges - Apartament a l'entrada de la Massana de 2 dormitoris dins d'un edifici del 2006. Acabats rústics, v...
Publica el teu anunciMés

Enquesta de la setmana

¿Hauria de ser obligatòria una formació prèvia abans d’exercir per als advocats?
 

Vídeo del dia

ANDORRA....temps d'Estiu

Loteria

Esperando Contenido Widget ...

 
Copyright © 2013 Diari Bondia Andorra. Tots els drets són reservats.