Bàner
Bàner

Versió impresa

 

DESCARREGAR

Bàner

Facebook

Recerca de notícies

Tenim 10 visitants i 3 membres en línia

Filtre de notícies

Connecta't al teu compte



Newsletter




¿Accepta HTML?
Codi: catchme refresh

Bondia.ad és propietat de La Veu del Poble S.A., Na Maria Pla i Ciutat de Consuegra, AD500 Andorra la Vella, Principat d'Andorra. Contacte a 00376808888 o per email a bondia@bondia.ad

Bàner
El Cineclub s’acomiada de les projeccions al Teatre Comunal Imprimeix
Andorra la Vella - Cultura
Escrit per E.J.M./Foto:T.M.   
Dimarts 19, Juny de 2012 19:05

Encara no s’ha confirmat però a final de mes el Comú d’Andorra la Vella podria anunciar la rescissió del contracte de lloguer del Teatre Comunal. Això obligarà a ressituar les activitats que es programen a la instal·lació cultural des de fa disset anys. Una de les entitats que l’utilitza és el Cineclub de les Valls, que dimecres a la nit hi organitzarà la que probablement serà la darrera projecció de cinema.

La presidenta del Cineclub de les Valls, Inés Sánchez, va avançar ahir que l’entitat ja busca alternatives. El Centre Cultural la Llacuna s’ha descartat perquè “els subtítols queden a l’alçada del cap”, va aclarir. L’alternativa més viable és el Centre de Congressos d’Andorra la Vella ja que la platea “fa baixant i permet llegir bé els subtítols” (totes les pel·lícules són en versió original subtitulada). Al Centre de Congressos es pot projectar amb DVD i el Cineclub ha de comprovar si també es pot projectar en 35 mil·límetres.

Sánchez va confessar que els membres del Cineclub lamenten marxar del Teatre Comunal, espai on van iniciar l’activitat fa tres lustres i on ja tenien la logística per la mà.

La consellera de Cultura d’Andorra la Vella, Meritxell Rabadà, va recordar ahir que aquesta setmana s’ha enviat a la propietat del Teatre Comunal la proposta per renegociar el lloguer. Si no s’hi avé, el contracte es rescindirà.

La darrera projecció del Cineclub (dimecres, 21.30 hores) és el film Nowhere boy (Regne Unit, 2009), de Sam Taylor Wood, basada en l’adolescència de John Lennon a Liverpool. Per acomiadar l’espai es brindarà amb cava.

El pròxim semestre del Cineclub de les Valls començarà al setembre, possiblement al Centre de Congressos de la capital, i es mantindrà el dimecres com a jornada cinèfila.

Comentaris (0)add comment

Escriure comentari
més petit | més gran
password
 

busy
 

Constitució 2013

 

Reformes 2013

 
Bàner
Bàner

Mercat immobiliari

CISA - APARTAMENT A ESCALDES - ENGORDANY
Habitatges - Apartament nou a estrenar a Escaldes - Engordany. Vistes magnifiques a tota la vall d'Escaldes. Cuin...
CISA - XALET A ESCALDES - ENGORDANY
Habitatges - Xalet adossat a la part alta de Sa Calma de 400m² habitables distribuïts en tres plantes. Accés p...
GRAN APARTAMENT A PLE CENTRE
Habitatges - Apartament molt gran al centre de La Massana. Gran saló amb llar de foc i sortida a la terrassa. Su...
Publica el teu anunciMés

Enquesta de la setmana

¿Ha de ser el Govern més estricte amb els comptes i la gestió dels clubs esportius?
 

Vídeo del dia

ANDORRA....temps d'Estiu

Loteria

Esperando Contenido Widget ...

 
Copyright © 2013 Diari Bondia Andorra. Tots els drets són reservats.