Bàner
Bàner

Versió impresa

 

DESCARREGAR

Bàner

Facebook

Recerca de notícies

Tenim 10 visitants en línia

Filtre de notícies

Connecta't al teu compte



Newsletter




¿Accepta HTML?
Codi: catchme refresh

Bondia.ad és propietat de La Veu del Poble S.A., Na Maria Pla i Ciutat de Consuegra, AD500 Andorra la Vella, Principat d'Andorra. Contacte a 00376808888 o per email a bondia@bondia.ad

Bàner
L'Encamp Mountain Party reunirà uns 220 esportistes aquest cap de setmana Imprimeix
Encamp - Esports
Escrit per Agències / Foto: M. T.   
Dimecres 27, Juny de 2012 12:47

L'Encamp Mountain Party, que engloba la 29a Travessa d'Encamp i la 5a Cursa d'orientació urbana, reunirà uns 220 esportistes durant aquest cap de setmana del 30 de juny i 1 de juliol. El conseller de Joventut i Esports d'Encamp, Jordi Rogel, i el responsable de Muntanya Activa, Gerber Martín, han presentat els dos esdeveniments, que mantenen el format de l'any passat, i que com sempre, inclouen recorreguts de diferents dificultats per poder arribar a tots els públics. En el cas de la Travessa del Tomb del Forcat, puntuable per la Copa d'Andorra, Martín ha destacat la consolidació de la cursa i el fet que el 50% dels inscrits siguin de fora del país, cosa que beneficia a l'economia local.
Per tercer any consecutiu, Encamp celebra conjuntament en el mateix cap de setmana la Cursa d'orientació urbana i la Travessa del Tomb del Forcat sota la denominació d'Encamp Mountain Party. La primera competició se celebrarà dissabte a les 17 hores pels carrers d'Encamp i tindrà un circuit llarg i un de curt apte per a famílies.
En el cas de la Travessa, una prova ja molt consolidada que arriba a la 29a edició, se celebrarà diumenge al matí i tindrà tres recorreguts sortint de la plaça dels Arínsols de 20, 12 i 5 quilòmetres i de 1.680, 1.030 i 380 metres de desnivell respectivament, per poder arribar a tots els públics. El traçat puntuable per la Copa d'Andorra passa pel llac d'Engolasters, el refugi dels Agols i fa el tomb a l'estany Forcat per tornar al nucli encampadà.
La previsió d'inscrits és molt similar a la de l'any passat, i s'espera arribar a un total de 220 participants, amb uns 170 corredors a la travessa, d'entre els quals vuit de la Federació Andorrana de Muntanyisme, a més d'algun corredor de l'equip català.   
 

Comentaris (0)add comment

Escriure comentari
més petit | més gran
password
 

busy
 

Constitució 2013

 

Reformes 2013

 
Bàner
Bàner

Mercat immobiliari

CISA - APARTAMENT A ERTS ( LA MASSANA )
Habitatges - Apartament molt acollidor a Erts per llogar per la temporada. Dormitori doble amb armaris encastats ...
CISA - APARTAMENT A LA MASSANA
Habitatges - Apartament en bon estat a Erts, és exterior amb bones vistes. Actualment té 2 dormitoris però pod...
CISA - APARTAMENT AL TARTER (CANILLO)
Habitatges - Apartament de recent construcció ubicat al Tarter just davant de les pistes d'esquí amb connexió ...
Publica el teu anunciMés

Enquesta de la setmana

¿Hauria de ser obligatòria una formació prèvia abans d’exercir per als advocats?
 

Vídeo del dia

ANDORRA....temps d'Estiu

Loteria

Esperando Contenido Widget ...

 
Copyright © 2013 Diari Bondia Andorra. Tots els drets són reservats.