Bàner
Bàner

Versió impresa

 

DESCARREGAR

Bàner

Facebook

Recerca de notícies

Tenim 10 visitants en línia

Filtre de notícies

Connecta't al teu compte



Newsletter




¿Accepta HTML?
Codi: catchme refresh

Bondia.ad és propietat de La Veu del Poble S.A., Na Maria Pla i Ciutat de Consuegra, AD500 Andorra la Vella, Principat d'Andorra. Contacte a 00376808888 o per email a bondia@bondia.ad

Bàner
Estudi sobre l’ús dels medicaments per a l’aplicació racional Imprimeix
Nacional - Societat
Escrit per Redacció   
Diumenge 08, Juliol de 2012 20:45

Al llarg d’aquests dies des de la Universitat d’Andorra (UdA) s’estan donant a conèixer els resultats d’algunes de les investigacions que porten a terme els diferents grups de recerca. Un d’aquests grups és el de recerca en ciències de la salut i serveis sanitaris, i entre les seves diverses línies de recerca destaca l’anàlisi de patrons d’utilització de medicaments com a punt de partida per aconseguir la seva aplicació racional.
A més, aquest grup ha continuat aquest any amb l’estudi de l’atenció pediàtrica al servei d’urgències hospitalari (anàlisi de la prescripció d’antibiòtics) i està en curs la publicació dels resultats. A més, per primera vegada s’està fent una investigació sobre la prevalença dels medicaments orfes i de les malalties rares a Andorra.
Una altra línia de recerca nova se situa en l’àmbit de les tecnologies sanitàries. S’ha començat, per exemple, l’avaluació amb dinamòmetre isocinètic, en resposta a l’alta prevalença laboral i esportiva de la patologia musculo-esquelètica. Amb aquest instrument de mesura de la força muscular dinàmica es volen establir els valors de normalitat de genoll en la població andorrana. Així, en el futur es podran valorar els pacients de manera objectiva.

Comentaris (0)add comment

Escriure comentari
més petit | més gran
password
 

busy
 

Constitució 2013

 

Reformes 2013

 
Bàner
Bàner

Mercat immobiliari

CISA - LOCAL COMERCIAL A ESCALDES - ENGORDANY
Habitatges - Local molt céntric a Escaldes-Engordany, dividit en dues plantes, una planta baixa i un soterrani. ...
CISA - APARTAMENT A ERTS / LA MASSANA
Habitatges - Apartament moblat al poble d'Erts, distribuit en rebedor, un dormitori, saló menjador, cuina americ...
CISA - APARTAMENT A LA MASSANA
Habitatges - Apartament en bon estat a Erts, és exterior amb bones vistes. Actualment té 2 dormitoris però pod...
Publica el teu anunciMés

Enquesta de la setmana

¿Ha de ser el Govern més estricte amb els comptes i la gestió dels clubs esportius?
 

Vídeo del dia

ANDORRA....temps d'Estiu

Loteria

Esperando Contenido Widget ...

 
Copyright © 2013 Diari Bondia Andorra. Tots els drets són reservats.