Bàner
Bàner

Versió impresa

 

DESCARREGAR

Bàner

Facebook

Recerca de notícies

Tenim 10 visitants en línia

Filtre de notícies

Connecta't al teu compte



Newsletter




¿Accepta HTML?
Codi: catchme refresh

Bondia.ad és propietat de La Veu del Poble S.A., Na Maria Pla i Ciutat de Consuegra, AD500 Andorra la Vella, Principat d'Andorra. Contacte a 00376808888 o per email a bondia@bondia.ad

Bàner
Andorra la Vella instal·la 99 nous senyals informatius en 49 punts de la parròquia Imprimeix
Andorra la Vella - Societat
Escrit per Agències / Foto: AFC   
Diumenge 22, Juliol de 2012 12:59

Durant la segona meitat d'aquest mes de juliol, la Unitat de Manteniment del Servei de Circulació de la capital s'encarregarà de suprimir els antics rètols d'informació, orientació i localització de la parròquia per instal·lar-ne 99 de nous en 49 emplaçaments d'Andorra la Vella. Posteriorment s'aplicaran les retolacions dels senyals d'accés als aparcaments comunals i privats. La nova senyalització respon a l'objectiu de racionalitzar la informació en vials i centres urbans per millorar l'orientació i localització dels visitants i facilitar l'arribada als seus destins, segons informa el Comú en un comunicat.
Des d'aquest divendres i fins a finals de juliol, el Comú d'Andorra la Vella ha posat en marxa la renovació i la instal·lació de nous senyals informatius, d'orientació i localització a la parròquia. Una iniciativa que vol facilitar el trànsit dels visitants per la parròquia i la identificació dels llocs d'interès, com ha manifestat el Comú en un comunicat.
A partir de la segona meitat de juliol s'instal·laran un total de 99 nous senyals informatius en 49 emplaçaments. Tot i que el Comú no ha pogut detallar aquest diumenge el cost del canvi, ha indicat que se suprimiran 47 dels senyals existents i se substituiran 129 més entre la rotonda de la Margineda i el límit amb Escaldes- Engordany.
El següent pas, segons el comunicat, és l'aplicació de retolacions a les senyalitzacions d'accés als aparcaments comunals i privats.
La ubicació dels nous panells es donarà principalment als indrets d'interès de la parròquia i a les zones comercials. S'instal·laran a les cruïlles més importants i de més trànsit rodat per dirigir el flux de vehicles des de la Margineda i Santa Coloma cap als llocs més emblemàtics i característics de la parròquia i cap al centre urbà.
Aquesta mesura és el fruit del treball de la Comissió de Senyalització Urbana d'Orientació d'Andorra la Vella, creada especialment per abordar aquest aspecte i que s'ha anat reunint periòdicament per concretar l'aplicació dels nous senyals.
La comissió ha estat presidida pel cònsol menor i conseller de Promoció Econòmica, Jordi Minguillón, i composta per tres representants de les associacions de comerciants - de l’avinguda Meritxell, Prada Ramon i Centre Històric -, dos representants del Ministeri d’Ordenament Territorial, un representant de l’Àrea de Turisme i dos representants del Departament de Circulació. 
 

Comentaris (0)add comment

Escriure comentari
més petit | més gran
password
 

busy
 

Medi ambient 2013

 

Reformes 2013

 
Bàner
Bàner

Mercat immobiliari

DIRECTE PROPIETARI
Habitatges - Venda directa d'apartament a Ordino centric. 87 m2. 2(3) habitacions, 1 bany, menjador/saló, safrei...
CISA - APARTAMENT A ARINSAL ( LA MASSANA )
Habitatges - Apartament molt acollidor situat en una zona residencial d'Arinsal. Consta de dos dormitoris dobles,...
CISA - CASA A SISPONY ( LA MASSANA )
Habitatges - Casa adossada de 126 m² al poble de Sispony a 10 minuts d' Andorra la Vella. Consta de 3 dormitoris...
Publica el teu anunciMés

Enquesta de la setmana

¿Hauria de ser obligatòria una formació prèvia abans d’exercir per als advocats?
 

Vídeo del dia

ANDORRA....temps d'Estiu

Loteria

Esperando Contenido Widget ...

 
Copyright © 2013 Diari Bondia Andorra. Tots els drets són reservats.