Bàner
Bàner

Versió impresa

 

DESCARREGAR

Bàner

Facebook

Recerca de notícies

Tenim 10 visitants en línia

Filtre de notícies

Connecta't al teu compte



Newsletter




¿Accepta HTML?
Codi: catchme refresh

Bondia.ad és propietat de La Veu del Poble S.A., Na Maria Pla i Ciutat de Consuegra, AD500 Andorra la Vella, Principat d'Andorra. Contacte a 00376808888 o per email a bondia@bondia.ad

Bàner
Flis accepta la renovació del River per una temporada Imprimeix
Nacional - Esports
Escrit per Joan Josep Blasco   
Dijous 26, Juliol de 2012 21:15

Ha tardat a donar la conformitat, però finalment ha acceptat. Dimitri Flis continuarà una temporada més defensant la samarreta del BC River Andorra, després d’accedir a l’oferta de renovació provinent de l’entitat.

 

Amb aquesta confirmació l’equip s’assegura comptar amb el joc interior que volia del que tenia de la campanya passada. A Ed Cage i Isma Torres no se’ls va oferir la continuïtat, però sí a Flis i Devin Wright. I tots dos han acceptat seguir en el projecte. “Eren els dos jugadors que volíem que es quedessin”, va indicar satisfet Francesc Solana, director general del club, que va recordar que la temporada passada va tenir problemes d’adaptació però “va ser bàsic en un moment important”. Amb aquesta confirmació es pot començar a confeccionar la resta del joc interior sota unes característiques concretes. A més de fitxar dos pivots més, es busca un base i un aler.

Catorze o quinze equips

La Federació Espanyola de Bàsquet encara no ha donat a conèixer de forma definitiva els equips que formaran la LEB Or. A part del River també hi seran Breogán, Burgos, Càceres, Clavijo, Corunya, FC Barcelona B, Lucentum, Lleida, Melilla, Navarra, Osca, Ourense i Palència. De moment són catorze, però estan pendents de si el Valladolid és el quinzè. Aquest fet es produiria si no l’accepta l’ACB pel deute que té pendent. La data límit és el 31 d’aquest mes. El mateix dia se celebrarà el sorteig a Or.

Comentaris (0)add comment

Escriure comentari
més petit | més gran
password
 

busy
 

Constitució 2013

 

Reformes 2013

 
Bàner
Bàner

Mercat immobiliari

CISA - PARCEL·LA A ST.JULIÀ DE LÒRIA
Terrenys - Parcel.la espectacular a Certes, encarat al Sud amb vistes panoràmiques i sol tot el dia.Apta per a...
CISA - APARTAMENT A LA MASSANA
Habitatges - Apartament en residencial de luxe a la parròquia de La Massana, dos dormitoris amplis, 1 en suite i...
A PROP DEL FUNICAMP
Habitatges - Apartament d'1 dormitori a la zona de Les Bons a Encamp. Espaiòs, terrassa, cuina amb passaplats. D...
Publica el teu anunciMés

Enquesta de la setmana

¿Ha de ser el Govern més estricte amb els comptes i la gestió dels clubs esportius?
 

Vídeo del dia

ANDORRA....temps d'Estiu

Loteria

Esperando Contenido Widget ...

 
Copyright © 2013 Diari Bondia Andorra. Tots els drets són reservats.