Bàner
Bàner

Versió impresa

DESCARREGAR

Bàner

Facebook

Recerca de notícies

Tenim 10 visitants en línia

Filtre de notícies

Connecta't al teu compte



Newsletter




¿Accepta HTML?
Codi: catchme refresh

Bondia.ad és propietat de La Veu del Poble S.A., Na Maria Pla i Ciutat de Consuegra, AD500 Andorra la Vella, Principat d'Andorra. Contacte a 00376808888 o per email a bondia@bondia.ad

Bàner
Controlat un jove per conducció temerària Imprimeix
Nacional - Successos
Escrit per Redacció   
Dimecres 01, Agost de 2012 20:12

La policia va informar ahir del control d’un jove de nacionalitat andorrana i 24 anys per un seguit d’infraccions molt greus del Codi de circulació.

D’aquesta manera, segons van posar en relleu des de la policia, el mes passat agents del grup d’investigació d’accidents de trànsit de l’àrea tècnica van començar una investigació sobre unes infraccions molt greus del Codi de circulació que s’havien comès en carreteres del país.
Les infraccions s’havien pogut constatar a través d’un vídeo que havia estat publicat a internet en què el conductor d’un turisme, en el transcurs d’un trajecte des de França fins al Principat, conduïa de manera temerària, cometent diverses infraccions molt greus i posant en perill els altres usuaris de la via. Paral·lelament a la investigació, diverses persones havien alertat la policia de l’existència d’aquestes imatges.
Després de la identificació del presumpte autor, ahir va ser controlat finalment i ha estat sancionat administrativament per nombroses infraccions, que pugen a 4.800 euros. I de fet, ahir mateix va ser posat a disposició judicial.
A més a més, la policia està fent els tràmits necessaris amb l’administrador de la web per suprimir el vídeo publicat en aquest domini d’internet.

Comentaris (0)add comment

Escriure comentari
més petit | més gran
password
 

busy
 

Medi ambient 2013

 

Reformes 2013

 
Bàner
Bàner

Mercat immobiliari

CISA - APARTAMENT A LA MASSANA
Habitatges - Apartament en residencial de luxe a la parròquia de La Massana, dos dormitoris amplis, 1 en suite i...
CISA - CASA ADOSSADA A ESCÀS ( LA MASSANA )
Habitatges - Casa adossada al poble d'Escàs a cinc minuts de la Massana. Exterior estil rústic però l'interior...
CISA - APARTAMENT A ENCAMP
Habitatges - Apartament de dos dormitoris completament reformat al centre d'Encamp. Saló menjador amb llar de fo...
Publica el teu anunciMés

Enquesta de la setmana

¿Trobeu bé que el futur casino sigui de gestió privada?
 

Vídeo del dia

Andorra Ultra Trail Vallnord Del 20 al 23 de juny 2013.

Loteria

Esperando Contenido Widget ...

 
Copyright © 2013 Diari Bondia Andorra. Tots els drets són reservats.