Diari digital d'Andorra Bondia
Hèctor Grau i Jordi Nadal van presentar l’evolució de la marca a la seu d’Andorra Telecom ahir al matí.
Hèctor Grau i Jordi Nadal van presentar l’evolució de la marca a la seu d’Andorra Telecom ahir al matí.

Andorra Telecom estrena nova marca per fer-se “més propers” als usuaris


Escrit per: 
M.P.A./ Foto: Jonathan Gil

“Hem buscat una evolució de marca que faciliti la comunicació aprofitant els entorns digitals.” D’aquesta manera va motivar el director general d’Andorra Telecom, Jordi Nadal, els canvis en la identitat corporativa, el catàleg de productes, les marques paral·leles i la comunicació amb l’usuari de la parapública. Així, s’aposta únicament per la denominació “Andorra Telecom” i s’elimina la resta de noms comercials, com Mobiland, Clic o Som, que segons Nadal provocaven en algunes ocasions “confusió”, amb la finalitat de “simplificar”. Nadal va afegir que “Andorra Telecom situa a la perfecció la nostra activitat i el nostre origen i funciona tant en l’àmbit local com en l’internacional”.

En aquest sentit, el responsable de la marca, Hèctor Grau, va explicar que a partir d’ara Andorra Telecom aposta per una sola marca perquè és “més pràctic” per al client. L’objectiu és ser “més propers, més planers i donar un tracte diferenciat a cada usuari”, perquè el que es busca és “adaptar-se als interlocutors i millorar la comunicació”. Així doncs, el nou projecte de marca inclou també el que tècnicament es coneix com el to de veu, o la manera com la companyia s’adreça als seus clients. “El que s’ha buscat és un llenguatge directe i planer, que connecti amb els nostres usuaris, sense tecnicismes innecessaris”, va apuntar Grau. El to de veu s’aplica en tots els canals que la companyia usa per comunicar-se amb el client, com ara l’agència comercial, l’atenció telefònica, les xarxes socials, els fulletons comercials, el web i l’app.

Quant a la imatge corporativa, el nou logotip manté el color magenta, distintiu de l’empresa. “El magenta ens identifica. L’usuari relaciona amb molta facilitat aquest color amb nosaltres. És un dels nostres actius de marca”, va emfatitzar Nadal. Ara bé, s’hi han introduït dos colors més secundaris: el groc ataronjat per als productes adreçats a particulars i el blau marí per als de les empreses. Les majúscules del nom passen ara a ser minúscules per transmetre una imatge més planera i relaxada, alhora que s’ha introduït un element gràfic. Es tracta de quatre franges inspirades en la forma del país i de les muntanyes, que es visualitzen en moviment constant i que posen en relleu l’adaptació al canvi de la companyia. Una altra de les modificacions introduïdes és que el logotip s’ha dissenyat amb la possibilitat d’utilitzar-lo en dues línies per millorar-ne la visibilitat “i permetre una major adaptació a tots els suports de comunicació”, va detallar Grau. 

Segons el responsable de marca, la versatilitat de la nova imatge d’Andorra Telecom permet una millor adaptació al format digital, ja no només a l’aplicació o l’entorn web, sinó també de les xarxes socials. Fins i tot s’ha optat perquè la targeta SIM tingui de fons rostres de persones. La campanya de llançament de la nova imatge corporativa es fa amb tres espots publicitaris protagonitzats per “gent del país”. 

El terreny del The Cloud seguirà així de 6 a 8 mesos

Jordi Nadal es va referir a la venda d’accions de Más Móvil per part d’Andorra Telecom. En primer lloc, va dir que es tracta “d’una qüestió de Consell General” i va afegir que aquestes accions es van vendre ara fa un any aproximadament “i no en tenim cap”, va dir. També va detallar que es van vendre “amb una  plusvàlua molt important de 27 milions” i va reiterar que ells són els tècnics, referint-se a la parapública, en referència a les crítiques que ha generat el tema per part de l’oposició. “Nosaltres estem un esglaó per sota i intentem alienar-nos d’aquestes controvèrsies polítiques”.

Pel que fa al terreny on s’havia d’aixecar l’edifici The Cloud, el director general d’Andorra Telecom va reiterar que serà el pròxim govern qui decidirà “exactament què s’hi fa”. A més, “el mateix cap de Govern ha deixat clar que no s’engegarà un projecte que condicioni la pròxima legislatura”. També va recordar que el terreny s’ha condicionat i que hi ha un acord amb el Comú d’Andorra la Vella perquè la corporació n’utilitzi la part posterior per al que cregui convenient i “que durant els pròxims sis o vuit mesos estarà així”.

undefined

Compartir via

Comentaris: 1

Comentaris

A veure amb quins regalos vindreu ara a 1 mes de les eleccions? Forfaits mes baratos? Mes Gigues? Mes itinerancia? App Nova? Canals de tele Gratis?

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte