Projecció dels primers 25 minuts de ‘Solo’ a la Massana per fer gana
“Un drama de supervivència emocional”. Amb aquestes paraules defineix el director, Hugo Stuven, la seva pel·lícula Solo, que aquest vespre es presenta a la Massana en el marc de l’And Market by The Whitebook, un festival amb moda, art, cultura, i cinema que coincideix amb la celebració de la Copa del Món de BTT. A més de la presentació i la projecció del tràiler, es farà el passi dels primers 25 minuts d’aquesta pel·lícula, que té com a productor executiu Josep Pozo (Imminent Productions).
La cinta està basada en fets reals i explica la història de com un empresari i surfer espanyol de 35 anys lluita per sobreviure durant 48 hores sense menjar ni beure, amb el maluc trencat i una ferida oberta a la mà, després de caure per un penya-segat a Fuerteventura. Es va filmar al mateix lloc on va passar l’incident durant el mes de setembre del 2017 i ha comptat amb un pressupost total de 2.800.000 euros. Està protagonitzada per Alain Hernández, acompanyat d’Aura Garrido, Ben Temple i Leticia Etala.
Stuven espera que l’acollida del públic a Andorra sigui tan bona com al festival de Màlaga i al d’Osca, on de moment s’ha pogut veure la pel·lícula a Espanya. “La gent connecta amb la pel·lícula perquè han viscut experiències properes a la mort”. El seu desig és que els espectadors captin “que està feta amb tota l’honestedat i amb l’ànima”.
Pozo confia que l’estrena de Solo al Principat pugui ser el 3 d’agost.
Imminent Productions, a ple rendiment
La productora de Josep Pozo està bolcada en l’estrena de Solo. Pel que fa a altres projectes, comenta que “acabem de finalitzar el muntatge a Madrid de Caribe Mix (títol provisional), òpera prima del director Miguel García de la Calera, i estem treballant en el lliurament de 73 minuts”. El productor també es va mostrar molt satisfet pel premi del públic rebut a Calella (més de 7000 espectadors) perquè significa la tornada al circuit de festivals de Nick.