Diari digital d'Andorra Bondia

Andorra Turisme comença la campanya d’estiu a Espanya


Escrit per: 
Redacció


Andorra Turisme va posar en marxa ahir la campanya de promoció turística d’estiu a Espanya, amb un pressupost de 523.000 euros i que, sota el lema Tot un món en un petit país, pretén donar a conèixer la varietat de l’oferta turística a l’estiu, segons van informar fonts de l’executiu.

 
A banda dels suports publicitaris tradicionals, com la premsa escrita, la televisió i la ràdio, la campanya posarà especial èmfasi en les accions en línia. L’objectiu d’aquestes accions és mirar de captar l’atenció del possible client mitjançant les diferents fases del procés de compra per la xarxa: la fase latent, en què s’intenta mostrar l’oferta i tenir notorietat; la fase de curiositat, en què es vol destacar la presència d’Andorra entre la resta d’ofertes; la fase d’investigació, en què  s’ha d’estar present en l’entorn de recerca de l’usuari, i la fase comprador, que pretén que Andorra sigui una opció clara en el moment de prendre la decisió.
Tota la combinació d’accions en línia es farà a través d’una campanya de search en cercadors, és a dir, una campanya de compra de paraules clau per poder tenir un bon posicionament de la web www.andorra.ad, i també a través de bàners i megabàners en diferents pàgines web. Aquestes web seran les de caràcter més generalista, com les d’El País i 20 Minutos, i les més turístiques, com Last Minute, Edreams, Rumbo.es, Muchoviaje.com i Atrapalo.com, entre d’altres.
Aquestes accions, així com les fetes a través de la xarxa social Facebook, es portaran a terme fins al 15 de juliol.
La campanya al mercat espanyol també es farà en diferents televisions. Es difondrà el nou espot publicitari de 20 i 10 segons a la televisió autonòmica TV3, per exemple, i també es patrocinarà l’espai El Temps d’aventura, del Canal 33, i a ETB del País Basc, els programes El conquistador del fin del mundo, Monk (programa tipus Krakòvia a TV3), La noche de... i Uyy.
Tant a Madrid com a València, on no es farà televisió autonòmica, es reforçarà la presència en mitjans d’exteriors. Concretament, a Madrid s’utilitzarà un circuit de leds d’última tecnologia a les principals autovies i autopistes d’accés a la ciutat, així com la retolació integral d’autobusos durant tot el mes de juny.
A València la comunicació exterior se centrarà en la decoració integral del tramvia, així com en la utilització dels taxis.

Número de vots: 16
Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Envian'ns un correu electrònic