Diari digital d'Andorra Bondia

Andorra Turisme i els comuns destinen 557.000 euros a potenciar el turisme de compres entre els turistes dels països veïns


Escrit per: 
Agències


Andorra Turisme i els comuns han destinat un pressupost de 557.000 euros a la campanya turística que té com a objectiu posicionar Andorra com a destinació de compres en els mercats més propers i augmentar el nombre de visitants que es desplacen a Andorra motivats, principalment, per les compres.

La campanya es va iniciar el 18 de maig tant a Espanya com a França, i inclou diverses accions de comunicació, entre les quals, l'elaboració d’una guia de compres. L’àmbit d’actuació de la campanya publicitària és Catalunya, València, i la zona del sud de França, en concret, la regió de Migdia-Pirineus, Aquitània i Llenguadoc-Rosselló.

A Catalunya, la presència d’Andorra se centra en vuit onades al llarg de l’any, adequades als ponts o festius segons el calendari 2010: la passada segona pasqua, Sant Joan, pont de la Mercè, Santa Tecla, pont de la Hispanitat, Tots Sants, Puríssima i Nadal. A València, la campanya publicitària de compres se centra en quatre períodes determinats: Hispanitat, Tots Sants, Puríssima i Nadal. I pel que fa a França, la campanya incideix en dos períodes: Tots Sants i Nadal.

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Envian'ns un correu electrònic