Andorra Turisme llança l’ham per captar visites aquest mes
Andorra Turisme durà a terme, fins al 30 de setembre, la nova campanya de Countrybreak als mercats de proximitat, amb la intenció de reforçar Andorra com a destí idoni per a fer estades curtes i viure diferents experiències. Aquesta campanya, que no estava prevista inicialment, servirà com a pont entre les campanyes d’estiu i l’Andorra Shopping Festival 2020, i tindrà com a objectiu potenciar l’oferta de compres, benestar, cultura i gastronomia. D’aquesta manera es vol allargar l’estiu captant turistes, especialment durant els caps de setmana.
El pla de comunicació es va engegar ahir tant a Espanya, en concret a Catalunya, València i l’Aragó, com a França i la regió d’Occitània.
A disney channel
D’altra banda, gràcies a l’acord signat entre Andorra Turisme i Disney, es farà una campanya paral·lela amb la mateixa temàtica durant tot el mes de setembre, que permetrà donar cobertura nacional a Espanya, tant a través de Disney Channel com en les xarxes socials del grup. La inversió total en mitjans publicitaris destinada a aquesta campanya és de 300.000 euros.