Diari digital d'Andorra Bondia
La seu social de Crèdit Andorrà.
La seu social de Crèdit Andorrà.

Crèdit Andorrà externalitza el Servei d’Atenció al Client i n’amplia l’horari


Escrit per: 
Redacció / Foto: Jonathan Gil

Crèdit Andorrà ha arribat a un acord amb l’empresa especialitzada ESPIC mitjançant el qual l’entitat externalitzarà el Servei d’Atenció al Client (contact center). Aquesta mesura ha estat impulsada amb l’objectiu d’incrementar l’eficiència del banc, i suposa un pas més en el procés de millora contínua dels serveis que l’entitat posa a disposició dels clients. El servei es posarà en marxa abans de finalitzar l’any. 

Aquest canvi permetrà ampliar l’horari d’atenció al client, que passarà de l’actual, de dilluns a divendres de 8.30 a 18 h, al següent: de dilluns a divendres de 8 a 20 h, els dissabtes de 9 a 15 h, i permetrà també oferir servei de targetes 24 hores els 365 dies de l’any. D’altra banda, disposar d’un Servei d’Atenció al Client especialitzat permetrà garantir l’escalabilitat del servei davant de necessitats d’atenció puntuals. 

Les accions empreses al nou Servei d’Atenció al Client s’emmarquen en el procés de transformació digital de l’entitat, que té el focus en l’omnicanalitat i la millora contínua de la qualitat dels serveis als clients. Es tracta d’un procés constant que ja s’ha iniciat en la resta de canals digitals, com la banca online e-Crèdit, les apps e-Crèdit mòbil, Crèdit Wallet i Merkaat, i la recent incorporació del canal Whatsapp d’atenció al client.

Compartir via

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte