Diari digital d'Andorra Bondia

Els accessos i operacions a la banca digital de MoraBanc creixen un 35%


Escrit per: 
Redacció/Foto: Agències

Els accessos i operacions a la banca digital de MoraBanc han credcut un 35% l'any 2020 confirmant d'aquesta manera l'ús de les solucions digitans en banca durant la crisi provocada per la pandèmia de la Covid-19, segons ha informat l'entitat bancària, que ha remarcat "la clara tendència a l’alça del traspàs de moltes operacions del gestor físic al canal digital, accelerada pels confinaments i restriccions".

Així mateix, MoraBanc explica que les millores en la usabilitat i en l’operativa també han estat un element d’èxit de la plataforma en línia de l’entitat que ha vist com les operacions de compravenda de valors ha crescut un 148% el 2020, motivat per la situació dels mercats i sobretot per l’augment de fins a 7.000 valors que ara estan disponibles al Broker Online de MoraBanc.

Pel que fa a les operacions més habituals, l’enviament de diners (transferències i traspassos) durant el 2020, ha augmentat un 48% si es compara amb les mateixes operacions fetes el 2019. Aquesta pujada demostra com la digitalització dels clients és cada cop més gran. Les consultes també creixen, un 32,8% amb especial menció de les relatives a les ordres de valors que augmenten un 37,3% i tornen a evidenciar el bon funcionament de l’oferta digital de MoraBanc en matèria d’inversió.

A més dels accessos i les operacions, el nombre d’usuaris també s’ha incrementat en els darrers 12 mesos un 16%, xifres que demostren que la banca digital ha estat una solució útil en aquests mesos de confinament i mobilitat limitada. 

La directora d’Innovació Digital i Experiència de Client de MoraBanc, Jessica Reynoso, destaca que “si bé la banca digital mundialment es va veure impulsada pel confinament, l’expectativa per aquests propers mesos és que les xifres es consolidin i que la priorització de solucions digitals en tots els àmbits de la vida continuï en augment”. 

I és que la Covid-19 ha tingut un efecte directe sobre la digitalització dels clients. MoraBanc calcula que 7 de cada 100 accessos als canals digitals estarien relacionats amb les noves necessitats ocasionades pel confinament. S’estima que, de mitjana, els usuaris consulten un 17% més la seva informació financera a través de la banca digital per aquesta causa. I pel que fa a les operatives online, on més s’ha notat l’efecte de la pandèmia ha estat en aquelles relacionades amb la compra i venda de valors i fons d’inversió, atribuint-hi 45 de cada 100 operacions digitals.

accessos
operacions
banca digital
MoraBanc
creixen
35%

Compartir via

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte