Diari digital d'Andorra Bondia
Espic factura en cinc mesos el mateix que durant tot l’any passat
Espic factura en cinc mesos el mateix que durant tot l’any passat

Espic factura en cinc mesos el mateix que durant tot l’any passat


Escrit per: 
M.S. / Foto: M.M.

El contact center Espic continua creixent i en tan sols un any i mig de funcionament ja ha assolit els objectius que el pla de negoci de l’empresa fixava per al tercer o quart any, segons va explicar ahir el director d’Espic, Joan Foix, en el transcurs de la visita a l’ampliació de les instal·lacions, a la segona planta de l’edifici Els Arcs de la Massana, que van fer el director general d’Andorra Telecom, Jordi Nadal, i el director adjunt de la societat pública, Antoni Ambatlle.
De fet, la prova més evident del creixement d’Espic és que en els cinc primers mesos d’enguany ja ha facturat la mateixa quantitat, 600.000 euros, que va facturar en tot l’any 2016 i la previsió per a aquest 2017 és que s’arribi a facturar fins a 1,5 milions d’euros, segons va avançar Foix, que va agrair la tasca de tot l’equip de treball de l’empresa, “clau” en la consecució d’aquests resultats.
I és que Espic, que presta servei d’atenció al client per a tercers, es va posar en marxa el febrer del 2016 amb 28 treballadors, que donaven servei a tres empreses: Andorra Telecom, Caldea i la companyia internacional d’òptica Indo. Encara no un any i mig després, el contact center, que ja va tancar el primer any d’activitat havent registrat un benefici de 49.000 euros, ofereix servei a deu empreses, cinc del país i cinc de foranes, i disposa d’una seixantena de treballadors. En aquest sentit, Nadal i Foix, que van mostrar la seva satisfacció per la “ràpida consolidació” de l’empresa i van remarcar els beneficis que també aporta a la Massana, van explicar que la previsió és poder acabar l’any amb 80 treballadors, ja que està previst que, de cara al setembre, s’iniciïn quatre projectes nous. 
Entre els clients actuals, el director d’Espic va destacar la feina que es fa per a l’empresa de components informàtics D-link, per a la qual hi ha setze dels treballadors del contact center i a la qual es presta l’atenció telefònica per als clients de França, el Regne Unit, Portugal, Espanya i Itàlia i fins i tot s’ofereix suport tècnic, gràcies a un laboratori on es testen els diferents productes.
També, en aquest cas pel que fa a serveis d’emissió, destaca la feina que es fa per a MásMóvil, una tasca fruit de les sinergies creades amb la quarta operadora de telefonia espanyola arran de la compra, el juliol de l’any passat, del 2,7% d’accions de la companyia per part d’Andorra Telecom.
Entre les empreses nacionals, i al marge de la mateixa Andorra Telecom, Foix va destacar la tasca que es porta a terme per a Vall Banc, Automòbils Pyrénées o Caldea, amb la qual fins i tot des d’Espic es presta serveis de reserves.
Espic va sorgir de l’aliança d’Andorra Telecom i de l’empresa espanyola MST Holding (Medios i Servicios Telemáticos SA), en el marc del procés de diversificació econòmica i de negoci iniciat per la companyia en previsió de la disminució dels ingressos per roaming.

 

ESPIC
factura
mesos
any
passat
cinc
contact center

Compartir via

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte