FEDA incrementa el nombre de clients en un 1,3% respecte el 2009
FEDA ha presentat aquest dilluns un avançament de la memòria de Responsabilitat Social Corporativa del 2009. L'informe recull aquells indicadors que permeten donar una visió de les dimensions econòmiques i socials de l'empresa.
El director de FEDA, Albert Moles, ha exposat les dades més significatives, com ara que el nombre de clients va augmentar el 2009 en un 1,3% respecte al 2008. De fet, la parapública va tancar el 2009 amb 31.186 clients.
Pel que fa als clients domèstics, van augmentar un 1,5% arribant a un total de 23.883 consumidors. El sector dels petits professionals va créixer en un 0,2% (al final del 2009 n'hi havia 5.502); i els professionals mitjans van passar a ser-ne 1.631, xifra que suposa un augment de l'1,8%. En canvi, els grans professionals van baixar en un 1,7%, passant a ser-ne 170 en total. Des de FEDA consideren aquestes xifres com un bon indici de cara a la reactivació de l'activitat econòmica.