Diari digital d'Andorra Bondia

Grandvalira es fixa l’objectiu de vendre 1.600.000 dies d’esquí en la temporada


Escrit per: 
Redacció


La temporada de neu està a punt d’arrencar i els dominis esquiables de les Valls d’Andorra presenten les seves novetats, estimacions i previsions.

Si la setmana passada era Vallnord qui presentava la seva aposta per a l’exercici hivernal, ahir va ser Grandvalira qui ho va fer, de la mà del seu director general, José Blanco. Acompanyat del director de màrqueting, Alfons Torreño, Blanco va presentar tot un seguit de novetats, que s’integren en sis grans eixos i amb les quals es pretén oferir “una experiència 24 hores”, tal com va apuntar el director de Grandvalira.

Les novetats de la temporada permetran que el domini esquiable de les valls d’orient pugui afrontar el repte de millorar els números de la temporada 2008-2009. Blanco va indicar que l’objectiu és “incrementar en un 5 per cent” les jornades d’esquí venudes la campanya passada. Torreño, complementant la informació del seu company, va indicar que Grandvalira ha fet la previsió de vendre 1.600.000 dies d’esquí, un objectiu que no sembla a priori desorbitat, ja que l’any passat se’n va vendre 1.560.000.

De fet, el panorama per  a Grandvalira no es presenta malament pel que fa a vendes. Almenys així ho va deixar entreveure el cap de màrqueting. Torreños va comentar durant la roda de premsa que s’està obtenint bons resultats de la venda de forfets per Internet, una fórmula que ha adoptat Grandvalira per primer any i que fins ara els ha suposat un terç del total de les vendes.
Si bé Blanco va indicar que el nombre de vendes ha estat similar al de l’any passat a la Fira d’Andorra la Vella del cap de setmana, la venda per la xarxa ha fet augmentar fins a 1.200 els forfets venuts, una xifra un 30 per cent superior a la que es va registrar l’any passat per aquestes dates.
Per a aquesta temporada, Grandvalira ha invertit en total 7,6 milions d’euros, i entre les novetats cal destacar les millores que s’han fet a diversos restaurants del domini, l’increment de la qualitat a l’Iglú Hotel, que repeteix per segon any consecutiu, i la creació d’una nova web, en què no tan sols s’integra l’oferta Grandvalira sinó la resta d’activitats que ofereix al país.

Aquesta nova pàgina web, que entrarà en funcionament demà, incorpora una eina amb què el turista es podrà fer el pla de visita a mida, el que des de l’estació han anomenat Grandvalira Experience. Blanco va destacar que és el primer cop que Grandvalira surt dels seus dominis per oferir els serveis del país, una idea amb què es pretén explotar l’encant únic d’Andorra, que és el de poder oferir tot un país al servei del turista.
Més enllà de la web, el domini esquiable de les valls d’orient ha ampliat els seus recorreguts forapista, oferint tres nous traçats a la zona de Canillo. A més, també posarà a disposició dels clients dos nous restaurants, un situat al Tarter anomenat Mercat del Pi i un segon a Soldeu, situat al Gall de Bosc, amb el nom de Steak House.

En el primer cas, Grandvalira ha apostat per oferir menjar ràpid i d’“elaboració senzilla però de qualitat”, com bé va dir Blanco, per a tots els turistes que no volen perdre hores d’esquí menjant però que no volen sacrificar la qualitat en els àpats.
Steak House segueix l’estela deixada per La Trattoria, engegada l’any passat, on la màxima era oferir plats temàtics, en aquest cas italians. En aquest restaurant els esquiadors podran menjar carn de qualitat i arrossos de muntanya.
Una altra inversió interessant que ha fet Grandvalira ha estat la  millora de l’oferta de l’Iglú Hotel, que ha apropat a un restaurant de la zona per oferir una carta variada als clients. També s’hi instal·larà una terrassa per als allotjats. Tot i això, les habitacions no augmenten en nombre i continuen sent nou de 20 metres quadrats.

A l’últim, una novetat que pot donar molt joc en el futur és l’acord a què ha arribat el domini amb el propietari del restaurant Peretol per explotar la zona durant els dotze anys vinents. Blanco va comentar que s’hi podrà fer una “gran zona per a debutants” i de cara als anys entrants es connectarà la zona amb la resta del domini. Definida com “una nova porta d’entrada”, Blanco va comentar que durant aquesta temporada es transportarà els clients en Retracs perquè puguin esquiar a la zona. Tot i això, encara queden alguns serrells per tancar en aquest sentit.

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Envian'ns un correu electrònic