Jornada de formació per als tècnics de les oficines de turisme
La Diputació de Lleida, mitjançant el Patronat de Turisme, va organitzar dimarts una jornada de formació adreçada als tècnics de les oficines de turisme dels consells comarcals i de les oficines municipals de turisme amb la finalitat de millorar la gestió de les destinacions turístiques per mitjà de les xarxes socials. La sessió de treball va consistir en un taller pràctic per abordar les “10 eines de gestió de xarxes socials que estalvien temps i diners”, a càrrec de Daniel Gutiérrez, de l’empresa Kiribatis. Una quarantena de tècnics de diferents consells comarcals i de les oficines de turisme municipal de la demarcació de Lleida hi van participar. El director del Patronat de Turisme, Juli Alegre, va donar la benvinguda als assistents i ha explicat que el sector turístic és un dels més dinàmics de l’economia i com a tal està subjecte a constants processos d’adaptació i a la incorporació de noves tecnologies, en aquest cas mitjançant les xarxes socials. Alegre va destacar que les xarxes socials estan directament lligades amb els nostres productes de consum i per tant el turisme i les destinacions turístiques hi tenen un pes molt significatiu, motiu pel qual el Patronat de Turisme des de ja fa uns quants anys està apostant decididament per la difusió de les activitats i l’oferta turística del Pirineu i les Terres de Lleida mitjançant l’ús de les diferents eines de les xarxes socials. Com a exemple va parlar de les diverses sortides que el Patronat ha estat organitzant des de l’any 2014 per mitjà de les diferents trobades d’Instagramers al territori. La jornada forma part del Programa d’Oficines de Turisme-Ara Lleida 2019 del Patronat.