Diari digital d'Andorra Bondia
Un moment de la presentació, ahir, de la Marca Andorra.
Un moment de la presentació, ahir, de la Marca Andorra.

La Marca Andorra s’edificarà sobre un component emocional


Escrit per: 
Agències/Foto: Jonathan Gil

La Marca Andorra va fer ahir la seva presentació en societat amb una conferència a càrrec de Gonzalo Vilar, de l’empresa Bloom Consulting, que s’ocuparà d’establir un mecanisme de treball que posi en valor les virtuts del segell i el situï en el context internacional. 
Vilar va explicar que hi haurà tres fases: la de diagnosi, la d’estratègia i posicionament, i la de planificació. La primera fase començarà el mes de juliol i acabarà el setembre. Segons Vilar, en cinc mesos es pot tancar un procediment que farà molta incidència en l’emoció. “El més important és entendre que, quan parlem de branding, parlem d’emocions. Quan diem Andorra, cal copsar quina és l’emoció, el sentiment que ens ve al cap. Això és marca país”.
Bloom Consulting, fundada el 2003, és una empresa especialitzada en el desenvolupament i avaluació d’estratègies de Marca País i Marca Ciutat. Treballa per governs nacionals, autonòmics i locals a nivell mundial i col·labora amb primer ministres, presidents i alcaldes, així com amb les oficines de turisme, de comerç i agències d’inversió. Bloom Consulting posseeix una àmplia experiència en el sector, ja que ha treballat amb més de 70 països en quatre continents. Per Vilar, “cada projecte és únic i desenvolupem una identitat corporativa que el consumidor associï als valors de la marca de forma espontània. En un entorn de competitivitat creixent, una marca pròpia i fàcil de reconèixer és la clau de l’èxit”.
L’acte de presentació va omplir la sala de l’hotel Roc Blanc d’Escaldes-Engordany i entre els assistents cal destacar la presència del ministre d’Economia, Competitivitat i Innovació, Gilbert Saboya, qui va voler remarcar el fet que la Marca Andorra neix després d’un intens treball i amb la implicació d’institucions i del sector privat.

País fort i atractiu
L’objectiu de la Marca Andorra és fer un país fort i atractiu i aconseguir que l’Administració sigui més àgil i propera. Segons Pere Augé, el president de la comissió Marca Andorra i Comunicació de la Confederació Empresarial Andorrana (CEA) que va presentar l’acte d’ahir, “fins ara hem dut a terme un procés previ a la consolidació d’una nova oferta global, basada en el redefinit model turístic i comercial, en la consolidació de l’esport de neu i muntanya, en el desenvolupament de les noves tecnologies, en la competitivitat fiscal i l’atracció d’inversió empresarial financera, i en una Administració àgil i propera als ciutadans”. També s’implica amb la preservació d’actius com l’entorn natural, la qualitat de vida i la seguretat ciutadana.
La Taula público-privada Marca Andorra està promoguda per la Confederació Empresarial Andorrana i en formen part representants del Govern d’Andorra, de la reunió de cònsols, dels grups parlamentaris del Consell General, de la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis (CCIS), i de l’Empresa Familiar Andorrana (EFA).

marca Andorra
component
emocional
edificarà
Número de vots: 65
Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Envian'ns un correu electrònic