Diari digital d'Andorra Bondia
La seu d'Andbank.
La seu d'Andbank.

L'ús de canals digitals d'Andbank creix un 20% els mesos de març i abril


Escrit per: 
Redacció/Foto: Andbank

L’ús dels canals digitals per part dels clients i usuaris d’Andbank s’ha vist incrementat en un 20% en aquests mesos de confinament, degut a l’entorn de prevenció sanitària originada per la pandèmia de la Covid-19, segons ha informat l'entitat. En aquest sentit, les dades revelen que l’augment d’accessos a la banca 'online' ha estat gradual des de principi d’any, però durant els mesos de març i abril hi ha hagut un volum més alt "per la incertesa de la situació excepcional", tal com assenyala el comunicat del banc.

Pel que fa al servei de banca telefònica, també ha vist créixer el nombre de trucades durant els mesos de confinament. El mes de març va incrementar les trucades en un 20,2% respecte al mes de febrer. Igualment, el servei d’atenció telefònica dial:andbank gairebé va duplicar el mes d’abril l’operativa de compravenda en borsa, respecte al mes de març.

En paraules del responsable de l’àrea de tecnologia i operacions d’Andbank, Pedro Cardona, “en l’entorn actual de situació excepcional ha estat clau tenir un desenvolupament tecnològic per oferir als nostres clients la màxima flexibilitat i escalabilitat permetent donar un servei àgil i diferencial”.

La mitjana mensual d’ús de banca digital sobre el total de clients és d’un 25%. Les operatives més habituals són les consultes de moviments de comptes i de targetes, el patrimoni global, els préstecs o les ordres permanents, entre d’altres. Els mesos de març i abril, destaca que les transaccions en borsa van augmentar substancialment quasi duplicant-se, degut a la situació dels mercats internacionals.

Del total de les operacions en canals digitals, una mitjana del 15,88% corresponen a la de compra de valors, mentre que el 84,12% corresponen a les operatives de transferències i traspassos.

Segons assenyalen des d'Andbank en el mateix comunicat, pel que fa l’accés a la banca digital, una anàlisi més detallada confirma que l’accés a través del mòbil cada cop és més habitual; fins ara el dispositiu més utilitzat per accedir al web és l'ordinador (69,2%), seguit del mòbil (27,6%), encara que tendeix a invertir-se.L’ús dels canals digitals per part dels clients i usuaris d’Andbank s’ha vist incrementat en un 20% en aquests mesos de confinament, degut a l’entorn de prevenció sanitària originada per la pandèmia de la Covid-19. En aquest sentit, les dades de l’entitat revelen que l’augment d’accessos a la banca 'online' ha estat gradual des de principi d’any, però durant els mesos de març i abril hi ha hagut un volum més alt "per la incertesa de la situació excepcional", assenyalen des de l'entitat.

Pel que fa al servei de banca telefònica, també ha vist créixer el nombre de trucades durant els mesos de confinament. El mes de març va incrementar les trucades en un 20,2% respecte al mes de febrer. Igualment, el servei d’atenció telefònica dial:andbank gairebé va duplicar el mes d’abril l’operativa de compravenda en borsa, respecte al mes de març.

En paraules del responsable de l’àrea de tecnologia i operacions d’Andbank, Pedro Cardona, “en l’entorn actual de situació excepcional ha estat clau tenir un desenvolupament tecnològic per oferir als nostres clients la màxima flexibilitat i escalabilitat permetent donar un servei àgil i diferencial”.

La mitjana mensual d’ús de banca digital sobre el total de clients és d’un 25%. Les operatives més habituals són les consultes de moviments de comptes i de targetes, el patrimoni global, els préstecs o les ordres permanents, entre d’altres. Els mesos de març i abril, destaca que les transaccions en borsa van augmentar substancialment quasi duplicant-se, degut a la situació dels mercats internacionals.

Del total de les operacions en canals digitals, una mitjana del 15,88% corresponen a la de compra de valors, mentre que el 84,12% corresponen a les operatives de transferències i traspassos.

Segons assenyalen des d'Andbank en el mateix comunicat, pel que fa l’accés a la banca digital, una anàlisi més detallada confirma que l’accés a través del mòbil cada cop és més habitual; fins ara el dispositiu més utilitzat per accedir al web és l'ordinador (69,2%), seguit del mòbil (27,6%), encara que tendeix a invertir-se.

canals
digitals
Andbank
creix
mesos
Marc
abril
Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Envian'ns un correu electrònic