Diari digital d'Andorra Bondia
Daniel Martínez, responsable de Digitalització d’Experiència de Client a MoraBanc.
Daniel Martínez, responsable de Digitalització d’Experiència de Client a MoraBanc.

MoraBanc registra un augment del 29% de les operacions fetes per internet


Escrit per: 
Redacció / Foto: MoraBanc

MoraBanc Digital ha tancat un 2021 amb unes xifres que mostren el creixement de la banca digital, una tendència que ha estat constant des de la seva posada en marxa del projecte l'any 2016. Durant el darrer any, i en comparació amb el 2020, el nombre d'operacions fetes per internet ha crescut un 29%. Per tipologia, les gestions més habituals són les relacionades amb les targetes que s'han incrementat un 56%, i els traspassos i transferències que han crescut un 35%.
Les millores permanents en usabilitat i operativa han estat un element d'èxit de la plataforma en línia de MoraBanc. El 2021 els usuaris únics han crescut un 7,5% i els accessos un 7,3%. L'oferta en l'àmbit de la inversió també està molt ben valorada pels usuaris que han incrementat les operacions de compravenda un 7,6% i les consultes relacionades amb els moviments de valors un 16,7%.

Pel que fa al canal d'accés, el telèfon mòbil és el més utilitzat amb un 65% mentre que un 35% dels accessos s'han realitzat des d'un ordinador i el web de MoraBanc.


Daniel Martínez, responsable de Digitalització d’Experiència de Client a MoraBanc destaca que "el creixement de l’ús de MoraBanc Digital per part dels nostres clients ens consolida com a referents al país i demostra el gran treball realitzat en els últims anys pels equips del banc. Ara, iniciem  un nou pla de transformació amb el compromís permanent amb la innovació per oferir més serveis digitals perquè el client pugui escollir com i quan interactuar amb MoraBanc".

Les operacions creixen un 143% en quatre anys. 
La banca digital de MoraBanc manté una línia ascendent des de la posada en marxa. En els darrers 4 anys, entre 2018 i 2021, els accessos a distància s’han incrementat un 80%, els usuaris únics de MoraBanc Digital han crescut un 69% i les operacions totals han registrat una pujada del 143%. Aquestes mètriques responen a un canvi de tendència en el consum dels serveis bancaris, amb l'accés de més mil·lennials com a clients, però també a la proposta digital competitiva de MoraBanc.

MoraBanc ha estat una empresa pionera en entrar de ple en la transformació digital a tots els nivells, en les solucions que afecten directament al servei al client, però també en tota l'operativa interna i el perfil dels seus equips. Resultat d'aquesta transformació, en els darrers cinc anys, ha rebut els premis a la Millor Banca Online i Millor App Bancaria d'Andorra per part de la reconeguda revista especialitzada World Finance. A més ha estat designat Banc de l'Any 2021 a Andorra per la publicació del Financial Times, The Banker.

Andorra
MoraBanc
banca digital
operacions
internet
finances

Compartir via

Comentaris: 1

Comentaris

jajajajaja, quin acudit mes bo, que llests que son aquest banquers, si les oficines les tanques mig dia, normal que augmenti les operacions online, ara no mes falta que despatxin a la meitat de la plantilla i ja veuran com augmenta el benefici

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte