Diari digital d'Andorra Bondia

Naturlàndia ha incrementat el volum de negoci en 181.450 € aquest hivern


Escrit per: 
Redacció

El camp de multiactivitats de Naturlàndia va fer balanç ahir de la temporada de neu i va donar a conèixer que el volum de negoci ha augmentat 181.450 euros respecte de la campanya 2008-2009. Almenys així ho va manifestar el nou director de l’estació, Ricardo Masegosa, que va comentar que el volum de Naturlàndia ha crescut el 30,25 per cent i que això representa 780.450 euros.

Segons va donar a entendre el nou director, aquest augment ha estat possible gràcies al bon resultat que estan tenint algunes de les activitats incloses en el programa de Naturlàndia. Aquest fet provoca, a més, “una pèrdua de la dependència” del Tobotronc, una dependència que podria ser perillosa, segons Masegosa, i que de mica en mica està passant a millor vida. Tot i que no va desvelar el nombre d’activitats que s’ha venut, el director de l’estació sí que va comentar que s’ha registrat un increment del 72,2% respecte de la temporada passada i que el Tobotronc, tot i créixer, només ha augmentat el volum de vendes en un 8%.

Masegosa va comentar que aquest increment de les activitats ha estat possible gràcies al bon funcionament de tres d’elles: el múixing, les motos de neu i l’aprenentatge de l’esquí nòrdic amb monitor. El director de l’estació va assenyalar que cada vegada hi ha més interès per aquesta modalitat esportiva, fet que afavoreix Naturlàndia, i a més l’arribada d’esquiadors novells implica més beneficis per a l’estació pel lloguer del material i les classes amb monitor.
Val a dir també que la venda de forfets s’ha incrementat en un 7 per cent, passant dels 3.541 passis que es van vendre la passada campanya als 3.821 que s’han aconseguit en aquesta temporada.

Sobre el Tobotronc, Masegosa va reconèixer que de moment continua sent “l’activitat estrella” i que properament es farà millores en l’atracció perquè sigui més resistent a la meteorologia. Segons va comentar, les baixes temperatures o la neu impedeixen que funcioni a ple rendiment molts dies durant la temporada hivernal i s’està estudiant la possibilitat de millorar el sistema de rails perquè suportin condicions més extremes de fred, gel i neu.
Més enllà d’això, el nou director va comentar que s’està a punt de fer l’auditoria de l’estació d’esquí i que esperen poder obrir la societat al capital estranger cap al mes de juliol vinent.


Aposta per fidelitzar el client i per la gent gran

En la presentació del balanç de la temporada de Naturlàndia, ahir també es va donar a conèixer els objectius per a aquest any. Ricardo Masegosa, el nou director, va comentar que un dels principals és fidelitzar els clients que ja tenen amb un seguit de campanyes que es faran al llarg de l’any. A més, Masegosa vol omplir els mesos d’impàs entre l’hivern i l’estiu amb nous clients de la “tercera joventut”. Per atraure els padrins, proposa activitats específiques per a aquest col·lectiu perquè puguin gaudir de la natura en uns mesos en què la temperatura és ideal per a ells. Pel nou director també és important reforçar la clientela nacional, sense deixar de banda la recerca de nous mercats. Quant a activitats, l’aposta més important serà el múixing. Naturlàndia farà aquesta activitat tot l’any, i es convertirà així en la primera estació dels Pirineus que oferirà un servei d’aquestes característiques sense interrupció.

Compartir via

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte