Túnel d’Envalira estableix una nova estratègia comercial
Túnel d’Envalira s’ha fixat una nova línia estratègia comercial i ha establert promocions creuades amb quatre grans empreses dels sectors turístic i comercial del país per millorar una afluència de vehicles que considera insuficient.
Segons ha explicat el president de la societat, Carles Guilemany, actualment, gairebé dotze anys després que comencés la concessió, passa pel túnel el 33% dels vehicles, mentre que les expectatives són que ho facin, com a mínim, el 50%.
El president de Túnel d’Envalira va presentar ahir la nova estratègia comercial de la societat, en la qual es va començar a treballar fa nou mesos per donar a conèixer la infraestructura a França i millorar-ne l’eficiència. Entre les mesures, destaquen la millora de la marca i la senyalització, la creació d’una pàgina web que promociona diversos punts turístics del Principat i l’establiment de promocions conjuntes amb Grandvalira, Illa Carlemany, el Palau de Gel i Caldea. Durant aquesta temporada d’hivern, utilitzar el túnel per beneficiar-se dels serveis o comprar els productes d’aquestes empreses suposarà descomptes en la tornada per la infraestructura i avantatges en aquests serveis.
Guilemany va avançar que l’any vinent presentarà un avantprojecte per crear una àrea de servei en un termini d’uns quatre anys i va apuntar la voluntat d’habilitar un vial que faciliti l’accés als veïns, una proposta que prové del Comú d’Encamp i que el Govern estudiarà. Guilemany va assenyalar també que de moment no hi ha previst aplicar cap descompte específic per als residents, però va afegir que si continua l’actual conjuntura “no tindrem més remei que abaixar tarifes”.