Diari digital d'Andorra Bondia

Turistes i residents puntuen el Palau de Gel amb un notable


Escrit per: 
Redacció


Dos van ser els punts que es van tractar ahir en la reunió de la comissió rectora del Palau de Gel de Canillo, i val a dir que tots dos amb un interès significatiu. No obstant, potser el més rellevant va ser el resultat de les enquestes que aquest ens va encarregar mesos enrere amb la intenció de conèixer com és el Palau a ulls dels turistes i residents.

 

La veritat és que el resultat ha estat notable, i mai millor dit, i és que el gruix dels enquestats van atorgar al Palau de Gel un 7,60 de mitjana sobre 10. No va ser l’única conclusió que es va treure d’aquest encàrrec, i és que els analistes van manifestar que un de cada dos turistes coneix el Palau de Gel.

Tot i això, l’enquesta posa de manifest aspectes negatius quant al contingut de la instal·lació. Si bé és cert que el continent és conegut per, com a mínim, la meitat dels enquestats, la gran incògnita és el contingut. La mostra revela que molta gent no coneix, més enllà de la pista de gel, la resta de l’oferta d’aquest equipament canillenc.

David Caubet, director del Palau de Gel, va especificar que el Palau "és conegut com a marca però no se sap explicar que hi ha a dins" i que aquesta tendència s’ha de canviar. Caubet va destacar, a més, que el gran gruix dels enquestats "el posicionen com un producte complementari a Caldea i a les estacions d’esquí" i que ara cal treballar per enfocar-lo cap a un públic més "jove, sense fills i a qui interessi el nostre producte" i també a les famílies amb fills petits.

Aquesta intenció va portar a parlar del segon punt de l’ordre del dia, que no va ser altre que presentar la nova marca corporativa del Palau de Gel. Una marca en què Aymara treballa des de fa prop de mig any i que té la intenció de jubilar el Fresquet, el veterà pingüí que representa l’equipament. Caubet, que no va voler desvelar el nou logotip donat que es presentarà en societat el 2 de juny, sí que va indicar que s’ha descartat utilitzar un animal ja que s’associa amb un públic infantil i s’ha optat per un distintiu que juga amb els símbols i les lletres de la parròquia. El director va explicar que el nou logotip estarà acompanyat de l’eslògan que farà servir a partir d’ara el Palau de Gel en totes les promocions que faci per captar públic i per potenciar els mercats que ja domina.

Compartir via

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte