Diari digital d'Andorra Bondia

Una nova imatge per al Palau de Gel per captivar un turisme més jove


Escrit per: 
Redacció


Ciutadans, polítics, empresaris i comerciants es van aplegar ahir a la tarda al Palau de Gel, a Canillo, per jubilar el Fresquet i donar pas a una nova etapa de l’equipament, que comença amb l’establiment d’una nova imatge corporativa.

Amb la necessitat i el desig d’anar a la recerca d’un públic més jove, s’ha apostat per un canvi de filosofia, que queda demostrat amb el nou logotip, una gran P amb formes geomètriques que simbolitzen les fractalitats pròpies dels blocs de gel. Més enllà de la qüestió estètica i de l’encert de la nova imatge, el cert és que el director del Palau, David Caubet, va remarcar que s’enceta una nova etapa en què la intenció no és altra que l’equipament “torni a ser un referent en el mercat turístic d’Andorra”.
Conscients que cal millorar la promoció, Caubet va indicar que es farà una forta campanya turística de portes enfora, sobretot a Internet, “donat que els joves utilitzen molt la xarxa per organitzar els seus viatges”. I és que una de les coses que Caubet vol fer és donar a conèixer l’interior del Palau de Gel. Una enquesta recent ha posat en relleu que la gent coneix l’equipament però té poca idea del seu contingut, i la nova direcció està decidida a canviar aquesta dada.

De fet, un altre dels aspectes que Caubet té intenció de potenciar és la creació de noves activitats, una acció que ja s’ha posat en relleu diverses vegades però que actualment comença a prendre forma. Una bona prova d’aquestes intencions és que durant tot l’estiu s’allotjaran a Canillo i utilitzaran els equipaments del Palau diversos equips i es farà per primer cop estades esportives a la parròquia. El director va comentar que hi haurà diversos equips de patinatge artístic i va destacar també l’estada que farà la selecció espanyola d’hoquei sobre gel al setembre.
Més enllà d’aquest fet, Caubet va esmentar que, entre altres projectes que hi ha previstos, es renovarà la pàgina web del Palau de Gel fent-la més interactiva i, de cara a futurs exercicis, s’ampliarà la partida de promoció turística i comunicació, molt baixa fins ara, un aspecte que “cal invertir”, segons va comentar el director.

Per la seva banda, la cònsol menor de la parròquia, Mònica Bonell, va comentar que el cost total de la inversió ha pujat a 90.000 euros, “10.000 menys dels previstos inicialment”, i que s’ha apostat per l’empresa Aymara perquè ha ofert la millor relació qualitat-preu.

No es retallarà activitats per rebaixar la despesa
Un fet destacat que va comentar ahir el director del Palau de Gel, David Caubet, és que, donat que un dels objectius del Palau té una marcada vocació parroquial, no es pot suprimir activitats per fer baixar la despesa de l’equipament. Tot i reconèixer que amb la pista de gel no es cobreix tot el volum de despesa que es genera, Caubet va indicar que no es pot perjudicar el ciutadà i que cal equilibrar els números augmentant els ingressos. Caubet va parlar també del nombre de socis, que va comentar que no ha disminuït i es manté en 800 aproximadament. 

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Envian'ns un correu electrònic