Avenç de la Marca Andorra
El treball que s’ha estat desenvolupant els últims mesos per a la creació de la Marca Andorra va culminar ahir amb la presentació pública dels resultats assolits al vestíbul del Consell General. La idea central en què se sustentarà la marca és “equilibri”. Aquesta paraula, segons van explicar ahir des de l’empresa especialitzada que ha portat a terme els estudis, resumeix el que senten els ciutadans del país i també els turistes, quan es parla del país. Del que es tracta ara és de començar una nova fase i omplir de contingut la marca, per a la qual cosa s’aposta per 22 propostes que s’hauran d’anar implementant els pròxims tres anys. Una fundació, la Better Life Foundation, de la qual formin part tant el sector públic com el privat, serà l’encarregada de portar a terme el conjunt d’accions que s’hi preveuen. L’objectiu que es persegueix és donar visibilitat al país, ja que és conegut per tothom que Andorra és encara avui dia una gran desconeguda més enllà de les nostres fronteres. D’aquesta manera, seria possible atreure més turisme, inversió i talent. Va ser precisament el desconeixement que hi ha sobre el país el que va fer que el 2016 la Confederació Empresarial Andorrana (CEA) impulsés aquesta iniciativa. Ara l’important és que tots els estaments del país, ja siguin de l’àmbit públic o privat, s’hi impliquin, ja que d’un procés d’aquest tipus només se’n poden desprendre beneficis.