Diari digital d'Andorra Bondia

El dispendi de milions d’euros d’Andorra Turisme


Escrit per: 
Consell editorial

Andorra Turisme va presentar ahir la campanya de promoció turística que es durà a terme aquest estiu. Una campanya que presenta poques novetats en el sentit que, una vegada més, les accions estaran destinades als mercats espanyol i francès. L’objectiu d’Andorra Turisme és atreure 32.000 turistes més aquest estiu, i per això invertirà 2,1 milions d’euros. Una gran despesa que potser perd rellevància quan un s’ha acostumat als dispendis econòmics dels darrers anys de la societat pública. Tots volem que vinguin més turistes al nostre país en períodes complicats d’oferta com és l’estiu, però ens preguntem: ¿val la pena gastar-se més de dos milions d’euros per assolir un creixement de turistes del 3,5%? Aquesta és una política turística que genera molts dubtes per cara, reiterativa, caduca i de curt termini. Així com aplaudim la iniciativa del patrocini i l’impuls de grans esdeveniments esportius, seguim trobant a faltar una renovació i redefinició del model turístic que vagi molt més enllà de les cares campanyes de promoció als països veïns. Albert Einstein deia que “si busques resultats diferents, no facis sempre el mateix”. Sembla que des d’Andorra Turisme no tenen gaire en compte aquesta cèlebre cita. 

Compartir via

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte