Diari digital d'Andorra Bondia

La deriva d’Andorra Turisme: ara el conte de Disney


Escrit per: 
Consell editorial

Andorra Turisme i el seu gerent, Betim Budzaku, continuen vivint el seu particular conte de fades. La darrera ocurrència estratègica de l’entitat tutelada pel ministre de Turisme, Francesc Camp, és un acord amb Disney Espanya. No dubtem en cap cas de les bones intencions d’Andorra Turisme, però el que sí que qüestionem és precisament la manca d’estratègia que es desprèn de les accions que engega aquest organisme. Es van sumant proves pilot a preu d’or. I és que l’aliança amb la marca nord-americana s’estendrà dos anys i diuen que permetrà promocionar el Principat a Espanya, principalment entre el públic familiar que consumeix els productes relacionats amb Disney, a raó ni més ni menys de 750.000 euros cada any. Com és habitual, Budzaku ja va fer el seu habitual conte de la lletera assegurant que l’espot d’Andorra tindria milers d’espectadors i milions d’impressions als canals digitals de Disney. L’acció va dirigida al mercat espanyol i novament es manté l’obsessió per decantar les campanyes turístiques al país veí del sud. I així anar fent. Del Cirque du Soleil ara passem a Disney i pel camí es va quedar la font de colors i l’edifici multifuncional. I la padrina que vagi pagant els experiments.

Compartir via

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte