L’atractiu de l’Andorra Shopping Festival
L’Andorra Shopping Festival es consolida com un esdeveniment rellevant perquè arribin més visitants a Andorra. Així ho demostren les estadístiques quantitatives que ahir va exposar el ministre de Turisme i Comerç, Francesc Camp. En concret, en les setmanes en què es va celebrar aquest certamen el volum de visitants va créixer un 8,6% quan la previsió era que l’increment se situés en el 3,3%. Caldria veure si l’augment de visitants es tradueix en un increment real del consum intern, però la tendència a l’alça no pot portar més que bones notícies. Ara però no es pot caure en l’autocomplaença i, per tant, cal continuar innovant aportant noves propostes que reforcin encara més aquest esdeveniment. Són molts els diners que s’hi destinen i s’ha de cuidar al detall tot allò que sembla que funciona. També en l’àmbit turístic, estem a l’espera de com evolucionarà el projecte de la construcció del recinte multifuncional que ha de servir perquè el país disposi d’una oferta d’actes culturals planificada i estable al llarg de l’any, i que en l’ordre de prioritats ha passat al davant de les fonts de llum i so al riu Valira (un projecte més que ha quedat al calaix). La inversió prevista per al centre multifuncional és de 8 milions d’euros i caldrà valorar-ne molt bé l’execució perquè Andorra no es pot permetre relliscades faraòniques.