Diari digital d'Andorra Bondia
Donant la nota

Les queixes dels consumidors: el gran taló d’Aquil·les


Escrit per: 
Consell editorial

Una vegada més, les estadístiques d’atenció al consumidor parlen per si soles. Aquest organisme ha passat de gestionar 503 reclamacions el 2013 a 575 el 2014 i a 775 el 2015. De la mateixa manera, per sectors l’hoteleria és el que rep més denúncies, la majoria relacionades amb la falta de conformitat amb la compra i amb la mancança d’eficiència i de diligència en la prestació dels serveis que s’ofereixen. Més enllà de si finalment les reclamacions acaben amb sanció o no, és evident que tenim un problema quan la tendència de denúncies va a l’alça any rere any. És més, aquestes dades no fan més que confirmar una percepció generalitzada que segurament està relacionada amb la manca de personal qualificat i amb la poca sensibilitat de determinats empresaris a l’hora de formar el seu personal. Tanmateix, de la mateixa manera que es dediquen milions d’euros a fer venir més turistes al país, no es destina ni un euro i encara menys esforços a desplegar campanyes per cuidar el consumidor. Aquí tenim un taló d’Aquil·les. La clau de l’èxit del turisme és que el visitant vulgui tornar al nostre país, i si no el sabem tractar bé no serviran de res les campanyes turístiques milionàries.

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Envian'ns un correu electrònic