Diari digital d'Andorra Bondia

Més servei de qualitat i menys ‘núvols’


Escrit per: 
Consell editorial

Recentment els resultats de l’Observatori del CRES han posat de manifest que Andorra Telecom és el segon servei públic que genera més insatisfacció entre els clients. Una sensació que semblava que s’havia convertit en un tòpic i que les dades han convertit en un problema real. De fet, una vegada coneguts els resultats des de la direcció de la companyia van anunciar que aquest mes es volia tirar endavant un projecte per reduir dràsticament les incidències. Doncs el destí ha estat cruel o potser oportú amb Andorra Telecom, perquè ahir els usuaris van patir novament les conseqüències d’un mal servei. En aquest cas l’avaria va afectar uns 2.000 clients, que es van quedar sense servei d’internet durant més de vuit hores. Podem entendre els arguments que es donen des del departament de Relacions amb el Client per justificar l’avaria, però no els podem acceptar. I no ho podem fer perquè en ple segle XXI és inadmissible que particulars i negocis es quedin sense xarxa durant tant de temps. Cada hora sense servei són diners que es perden. Tindrem el milionari edifici The Cloud i el núvol nacional d’emmagatzematge, però continuem estant orfes d’allò que és essencial: un servei d’excel·lència.

Compartir via

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte