Diari digital d'Andorra Bondia

Un pla estratègic més que no s’ha de quedar al calaix


Escrit per: 
Consell editorial

El ministre de Turisme i Comerç, Francesc Camp, ha presentat l’esperat Pla estratègic del turisme de compres. El projecte dibuixa 111 accions que, com era de preveure, no inventen la sopa d’all i que s’han de desenvolupar en un màxim de vuit anys, i en fixa deu de prioritàries que s’han de tirar endavant tant sí com no. Més enllà de les mateixes mesures que s’hi inclouen i les grans previsions numèriques que tant li agraden fer al ministre Camp, amb unes xifres que no s’expliquen mai d’on es treuen –115 milions d’euros necessaris per desplegar les dites accions, que permetran recuperar un milió de visitants–, en relació a aquest pla entenem que s’han de prioritzar dues grans qüestions. La primera és que aquest nou projecte estratègic realment superi l’estadi de pla i que sigui una realitat a partir d’ara mateix. No ens podem permetre tenir un altre gran document d’intencions al calaix. Ja n’hem tingut massa, que ens han costat molts diners i que no han servit per a res. I, en segon lloc, per desenvolupar-lo es preveu un termini de vuit anys, i això implica que políticament s’ha de buscar una entesa perquè si es dóna el cas d’un canvi de color en el Govern, aquest no repercuteixi negativament en el pla de reactivació del sector comercial.

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Envian'ns un correu electrònic