L’FC Ordino no es va donar per vençut i va aconseguir treure un empat contra la UE Sant Julià (2-2), que veu com l’FC Lusitans se li escapa a quatre punts. Aquest matx era corresponent a la vuitena jornada i havia quedat ajornat perquè l’estadi Comunal estava impracticable a causa de la neu. Es va disputar a Aixovall.

 

Ben aviat els lauredians van posar-se al davant. Una rematada al travesser la recollia Girao, que tal com venia va xutar per fer el primer gol. Era tot just el segon minut de partit. Al 7 Oncina aconseguia el segon. Aprofitava una passada en profunditat des de la línia defensiva per superar amb una vaselina la sortida del porter.

El Sant Julià dominava i posava les ocasions. I podria haver ampliat fins i tot més l’electrònic al 9 si Oncina hagués encertat en un llançament de penal, que Hugo va desviar. El porter ordinenc tenia feina, perquè les ocasions es repetien a la seva porteria en els primers minuts de l’enfrontament. En la resta de la primera part el marcador no es va tornar a moure.

En la represa l’Ordino necessitava remuntar. Yael va controlar malament dins de l’àrea i quan Duran estava a punt de recobrar-li la pilota per encarar en solitari el porter li va fer penal, que Bertran es va encarregar de transformar. Era el minut 56. Fabio va deixar les coses tal com estaven al minut 65. Encarava el defensa per banda dreta, feia la paret amb Oncina, que li tornava l’esfèrica d’esperó, i etzibava un xut que es colava per tot l’escaire.

Només cinc minuts després l’Ordino tornava a retallar distàncies. A 20 minuts per al final Duran va ser murri i en una falta en la frontal de l’àrea feia passar la pilota per sota de les cames de la barrera, ja que tots els jugadors van saltar. Al 76 Marinho feia l’empat. Es colava entre la defensa laurediana per picar l’esfèrica en la sortida del porter i posar la igualada. En el quart d’hora que quedava per al final els dos conjunts van tenir l’oportunitat d’adjudicar-se la victòria, però no van estar encertats en la rematada.