Les G.Sèries BPA és un campionat quasi únic i, per tant, atractiu. Dorna Sports, organitzador de MotoGP, hi aposta i en cada prova de la pròxima edició disposarà de dos cotxes, que seran conduïts per persones relacionades amb el Mundial de motociclisme, entre ells pilots de renom.

 

En anteriors edicions ja hi van passar Marc Márquez, Jorge Lorenzo, Toni Elías i Aleix Espargaró. Però també n’hi ha hagut d’altres modalitats de les dues rodes i també de les quatre. “Hem decidit fer un important esforç per alinear un equip de dos cotxes a totes les G.Sèries BPA. En tots dos vehicles s’alternaran pilots de MotoGP, però també patrocinadors i organitzadors”, afirma Carmelo Ezpeleta, CEO de Dorna Sports. Els vehicles seran dos Proto G.Sèries construïts per Antonio Zanini.

En la G.1 i G.2 participarà en un cotxe l’expilot italià tricampió del món Loris Capirossi, que des del 2012 assumeix el paper de conseller en qüestions relatives a la seguretat en les curses i l’homologació de nous circuits de MotoGP. El compartirà amb el japonès Hiroshi Aoyama, campió del món de 250cc el 2009, actualment en la categoria MotoGP. En l’altre hi haurà Claude Michy, promotor i organitzador del GP de França de MotoGP, i Nasser Khalifa al-Attiyah, president de Qatar Motor & Motorcycle Federation i mànager general del circuit internacional de Losail, entre altres càrrecs a la FIA i la FIM. S’està tractant la participació de Valentino Rossi, Marc Márquez, Dani Pedrosa, Pol i Aleix Espargaró, Álvaro Bautista, Cal Crutchlow i Andrea Dovizioso.