Diari digital d'Andorra Bondia
A tocar del repte dels 2.500 socis
A tocar del repte dels 2.500 socis

A tocar del repte dels 2.500 socis


Escrit per: 
Víctor Duaso
Al 2017 el Bàsquet Club MoraBanc va parlar d’arribar a llarg termini als 3.000 socis. Quan va presentar aquell any la campanya d’abonaments en tenien 2.300. Ja han passat dos anys des de llavors i segons el club ja tenen aproximadament 2.430 abonats i enguany aspiren, amb la nova campanya, arribar als 2.500. Objectius més realistes i més a tocar. “Les esperances de superar els 2.500 abonats estan més que fonamentades. Això sí, és un pronòstic i no pas una certesa”, va assegurar el cap de comunicació del club, Gabriel Fernàndez. 
Ja són cinc temporades consecutives a la Lliga ACB i cinc hashtags ben diferenciats. Tot va començar amb “Hem tornat, l’ACB ja és aquí” i una imatge que anunciava aquell primer partit a casa contra el Laboral Kutxa que va acabar amb victòria andorrana amb una increïble cistella de David Navarro. Després es va passar, a la segona temporada, al #Hoportesdins i amb una campanya que va utilitzar jugadors com Víctor Sada, Giorgi Shermadini, Luka Bogdanovic i Vojdan Stojanovski. Això sí, cap d’ells continua al club i de l’únic que es guarda un magnífic rècord és del sostre georgià actualment a l’Iberostar Tenerife. La tercera temporada va ser la del #Maipor amb les imatges antigues cedides per la Fundació Valentí Claverol. La quarta va ser la del peix petit que semblava un tauró i va ser batejada amb el hashtag #Mésmaipor. Aquella temporada l’equip va assolir la seva millor classificació a l’ACB en sisè lloc. 
El curs passat va ser el #tudissimula. Els d’Ibon Navarro van ser la gran sorpresa a l’EuroCup arribant a les semifinals, però a la Lliga ACB no van dissimular tant i es van quedar primer fora de la Copa del Rei i després fora del play-off per al títol. Enguany toca tirar de cor i també de cap amb el #CapiCor. Del peixet com un tauró al cor. “Aquest club sempre és sospitós d’avançar i els passos que sempre ha fet han estat d’evolució. Volem competir amb la mateixa ambició sense perdre de vista el passat. El cap significa mantenir la connexió, aplicar la intel·ligència i el sentit comú i sense perdre de vista qui som i el cor perquè som la gent del mai por, que és un sentiment d’emocions molt intenses”, va descriure Gabriel Fernàndez. 
Com ja es va anunciar, el nou abonament per a aquest curs inclou tots els partits. “Tenim molta fe en aquesta nova campanya d’abonaments. Hi haurà un mínim de 22 partits i un màxim de 39 des de 175 euros. Venir al bàsquet és sempre molt més barat. La temporada passada es van jugar un total de 27 partits al poliesportiu d’Andorra i és molt gran la diferència respecte a la primera ja que se’n van jugar 17”. Els nous socis podran recollir el nou carnet el 18 de setembre per les oficines del club i rebran una samarreta amb el nou hashtag de #CapiCor i un cor com a imatge central. A més a més, els abonats tindran cinc entrades gratuïtes –les altres temporades eren dues–, tres seran per l’EuroCup i dues per la Lliga ACB que poden triar ells, però sense que siguin partits considerats VIP o Premium. La campanya de Porta Un Amic continua fins al 20 de setembre. 
El primer partit al poliesportiu d’Andorra serà el 28 de setembre contra el Montakit de Fuenlabrada i el primer com a locals a l’EuroCup serà a la segona jornada contra el Ratiopharm Ulm alemany el 9 d’octubre, després de rebre la visita de l’FC Barcelona el 6 d’octubre. 
 
‘Operació Hashtag’, la nova ‘bogeria’
 
Operació Hashtag. Tres capítols. Actors: el cos tècnic liderat per Ibon Navarro amb Txetxu Bermudo, Miguel Ángel Rodellar, David de Toro, Paco Vázquez i David Eudal i un protagonista destacat: el capità i l’únic jugador andorrà de la plantilla, Guille Colom. Tots ells protagonitzen la nova bogeria del BC MoraBanc Andorra per presentar la nova campanya d’abonaments. I després actors secundaris com les mandarines de Sergi Llull, Pierre Oriola enfundat amb la samarreta del Reial Madrid, Pedro Martínez somrient i el famós Campo Atrás. Tot passa a la casa d’Isabel Pantoja amb Guille Colom buscant el hashtag per a la nova temporada. En el tercer capítol el troba, però després de fer-ho ahir de manera oficial van rebre la resposta de Pedro Martínez, tècnic del BAXI Manresa, en el seu Twitter personal: “Sou molt cracs. Per un moment m’ha semblat que estava somrient veient-ho, però res, he preguntat a la família i diuen que no he somrigut pas...”. Sempre amb fama de seriós, el tècnic català. També Sergi Llull, que avui té partit del Mundial de Xina, però amb Espanya ja classificada per a la segona fase també va escriure al seu Twitter i ho va fer amb unes emoticones de mandarines. L’enèssima història delirant...
 
L’ACB suspèn la reunió dels 18 tècnics de la lliga
 
Després del sorteig de la Supercopa Endesa celebrat dilluns a les 10 del matí a Madrid al WiZink Center, hi havia prevista una reunió de treball amb els entrenadors i els directors esportius dels 18 clubs, però l’ACB va decidir suspendre-la per les desavinences entre els tècnics, que estaven ja tots presents en la instal·lació del carrer Goya. El mes de juliol passat va ser presentat el Sindicat d’Entrenadors de Bàsquet (SINEB), que està en total desacord amb la gestió de l’Associació d’Entrenadors de Bàsquet (AEEB) que presideix un ex-Andorra com Juan Maria Gavaldà i que té més de 3.000 tècnics de totes les categories. El nou sindicat té Ibon Navarro (tècnic BC MoraBanc) com a secretari general i està amb Luis Casimiro, Salva Maldonado –últimament ha visitat Ibon al Principat i va presenciar el Trofeu Encamp–, Pedro Martínez, Joan Plaza, Jaume Ponsarnau, Joan Peñarroya, Àlex Mumbrú, Moncho Fernández, Miguel Ángel Ortega, Lluís Riera i Carles Marco, entre d’altres.
 
FOTO: BC MORABANC ANDORRA

Compartir via

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte