
Gili demana l’impossible
Un impossible. Així es podria qualificar el que pretén Rosa Gili en relació amb l’ordinació reguladora de la vall del Madriu.
Un impossible. Així es podria qualificar el que pretén Rosa Gili en relació amb l’ordinació reguladora de la vall del Madriu.
El ministeri n’ultima el projecte per traslladar-lo a l’annex de l’edifici i Riva el justifica per motius de seguretat.
Avui penja la cançó ‘Esguard’ i demà presenta el repertori a l’Auditori Nacional
Anton Txékhov, Nikolai Gógol o Borís Pasternak són alguns dels grans escriptors russos de la història. Però el que ha captivat l’arquitecte i exalcalde de la Seu d’Urgell, Joan Ganyet, ha sigut Lov Tolstoi.
S’imaginen que els pròxims Jocs dels Petits Estats d’Europa del 2025 que acull Andorra tenen l’esport de l’atletisme fora del país?
El Millesim GT Tour Cevennes Rousillon, l’únic ral·li europeu de sèrie GT, va fer ahir el final de la segona etapa i avui tindrà lloc l’inici de la tercera.
Brenda Luque, patinadora de la Federació Andorrana de Patinatge, va assolir ahir la vuitena posició al disc llarg de la Copa del Món de patinatge artístic que es disputa a Trieste amb una puntuació de 72,69.
L’FC Andorra buscarà dissabte (20.30 hores) l’ascens a la Lliga SmartBank i per complir aquest objectiu haurà de guanyar un equip ja descendit, l’UCAM Múrcia, i esperar que el Vila-real B perdi contra la Balompédica Linense.
Xavi Cardelús, pilot de Promoracing, va fer ahir dues de les tres sessions d’entrenaments lliures al circuit Ricardo Tormo de València en el Moto2 European Championship.
Alexandra Mejía, nedadora de la Federació Andorrana de Natació (FAN) i que entrena amb el Club Natació Canet 66 francès, competirà a partir d’avui al Campionat d’Espanya d’aigües obertes que es realitzarà a Banyoles fins diumenge
El trasllat d'un pacient amb ictus a l'Arnau de Vilanova ha obligat a suspendre l'acte.
Torna el Cambra Romànica, el concurs de butxaca nascut el 2019 a l’ombra del cicle de cambra canillenc i que el 2020 i el 2021 es va haver de convocar amb les restriccions que li hem d’agrair a la pandèmia.
“Vull ser escollit diputat per quedar-me i estar molt present”. Així ho ha afirmat aquesta tarda el candidat de Renaissance, antiga La República en Marxa (LREM), per la cinquena circumscripció dels francesos a l’estranger –que inclou Andorra, Espanya, Mònaco i Portugal–, Manuel Valls, que ha avançat que en el cas de ser elegit en els comicis legislatius, que se celebraran el 12 i el 19 de juny, vindrà “sovint” a Andorra, un país que “conec bé”.
El Comú d’Encamp ha donat llum verd a la licitació per instal·lar un total de dotze càmeres de videovigilància al Pas de la Casa, concretament als carrers on s’ha detectat més incivisme en relació
Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra
Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88