Publicat a BonDia Diari digital d'Andorra. (https://www.bondia.ad)

Inici > El PS vol conèixer la situació de l'impost i el registre sobre els habitatges buits

Dj., 12/11/2020 - 12:31

El PS vol conèixer la situació de l'impost i el registre sobre els habitatges buits


Escrit per: 
Redacció/Foto: PS

El conseller general del grup parlamentari socialdemòcrata Carles Sànchez ha tramitat una pregunta a Sindicatura perquè el Govern respongui per escrit amb l'objectiu de conèixer quina és la situació de l'impost i el registre sobre els habitatges buits, segons ha informat la formació.

En l'escrit, Sánchez demana quines són les previsions respecte a la implantació, la inscripció i la recaptació tant del registre com de l'impost, així com quines són les dades respecte el nombre d'habitatges buits en territori nacional i si Govern preveu un règim d'infraccions i sancions en el seu reglament. Des del PS defensen que és bàsic i fonamental tenir les dades i, sobretot, poder-les oferir a la ciutadania, per començar a implementar solucions efectives que alleugin la greu problemàtica de l'habitatge.

La formació recorda que la Llei 3/2019 de mesures urgents relatives a l'arrendament d'habitatges preveia la creació d'aquest impost sobre els habitatges buits. I en aquest sentit, Sánchez, exposa que "el text requereix la inscripció dels habitatges buits en un registre d'habitatges buits, i que aquest registre es regula reglamentàriament i que, fins a la data, no l'hem conegut".

PS
vol
conèixer
situació
l'impost
registre
habitatges
buits
Comentaris: 0

Política [1]


URL d'origen: https://www.bondia.ad/politica/el-ps-vol-coneixer-la-situacio-de-limpost-i-el-registre-sobre-els-habitatges-buits

Enllaços
[1] https://www.bondia.ad/section/politica