El Comú inverteix 18.600 € en la creació i la primera fase d’aplicació de la imatge corporativa
El Comú ha estrenat una nova identitat corporativa que es basa en un símbol inspirat en les lletres A i V, les dues inicials d’Andorra la Vella. La imatge vol captar els elements essencials de la parròquia, ha dit el cònsol menor, David Astrié: una parròquia dinàmica, amable i sostenible. També representa el futur. La creació i la primera fase d’aplicació de la identitat corporativa té un pressupost de 18.600 euros. D’aquests, 3.500 són per a la creació de la marca, 5.300 per a una escultura que rodarà per diferents punts de la parròquia, 8.400 per a promoció turística i 1.400 per a retolació de vehicles.
Astrié ha explicat que el nou símbol serà un element identificador de la parròquia en diferents àmbits (com ara les presentacions, uniformes o retolació de vehicles), deixant l’escut per als actes més oficials. Paral·lelament, el Comú ha llençat aquest dimarts la campanya publicitària Mirem endavant, que pretén donar un missatge positiu en moments complicats i apel·lar a la unió i agafar força per tirar endavant. “Superarem la pandèmia i tornarem a ser un país atractiu”, ha afirmat la cònsol major, Conxita Marsol.