Inpub aprofitarà el mercat d’oportunitats per fer un audiovisual de promoció
El Gran mercat d’oportunitats del Pas de la Casa se celebrarà aquest any del 29 de juny a l’1 de juliol. Tot i que les activitats que s’hi duran a terme seran similars a les programades durant les edicions anteriors, en aquesta ocasió la Iniciativa Publicitària (Inpub) aprofitarà l’esdeveniment per filmar un audiovisual que posteriorment s’utilitzarà per promocionar el poble encampadà.
Aquest material, que simularà l’estada d’una família de turistes francesos al Pas de la Casa, es posarà a l’abast del Comú d’Encamp, Andorra Turisme i tots els empresaris del nucli perquè el puguin difondre a través de les respectives xarxes. El mercat d’oportunitats coincidirà amb la Festa Major del Pas de la Casa. El president d’Inpub, Jean-Jacques Carrié, va recordar que l’any passat ja es van unir amb la comissió de festes per organitzar conjuntament les activitats d’aquells tres dies, un fet que permet ajuntar més recursos econòmics i poder programar més i millors accions. Entre un 30% i un 40% del pressupost es preveu destinar al mercat, mentre que el 50% o 60% serà per fer comunicació al sud de França i la Cerdanya. Inpub compta amb una aportació del Comú d’Encamp, que és l’única que rep actualment, ja que la d’Andorra Turisme s’ha eliminat.
Altres esdeveniments que es faran durant aquest any seran la Febre de l’or (el 12, 13 i 14 d’octubre) i un cap de setmana musical (el 21 i 22 juliol). Aquesta darrera iniciativa preveu programar actuacions musicals als carrers del poble per generar animació. Serà la primera vegada que es porta a terme una actuació d’aquestes característiques i, si funciona, es preveu repetir en altres caps de setmana, va dir el president d’Inpub.