Treball per corregir alguns problemes amb el Bizum
La posada en marxa del servei de Bizum al país a través de Myandbank no ha estat del tot fluida. Alguns dels clients de l’entitat s’han trobat que no han pogut enviar o rebre diners de manera instantània a través d’aquest servei si havien d’operar amb un banc espanyol, malgrat que la teoria fixa que no hi ha d’haver problemes.
En aquest sentit, des d’Andbank es va reconèixer que s’havien constatat “limitacions” amb algunes entitats quan detecten que el mòbil és internacional Així, se sap que la problemàtica afecta Banc Mediolanum, Bankinter, Caixa Ontinyent, Ibercaja, ING, Openbank, Banco Santander i parcialment BancSabadell. Des de l’entitat andorrana es va explicar, que es tracta d'una incidència que "ha de solucionar cada banc", ja que des des d'Andbank es constata que per part seva tot funciona correctament, però que els afectats ja estan treballant per mirar de resoldre el problema al més aviat possible.
Cal recordar que el servei de Bizum està disponible només per als clients de Myandbank, un banc 100% digital que Andbank va posar en marxa la setmana passada i que en tan sols una setmana haurà sumat uns 2.000 clients.