Aïllades dues aules a l’escola francesa d’Escaldes
L’aparició de nous casos positius de coronavirus a l’escola francesa d’Escaldes-Engordany ha obligat a confinar dues aules del centre. Igualment, dissabte les autoritats sanitàries també van decidir aïllar una aula de l’escola andorrana de segona ensenyança d’Ordino i una altra del Lycée Comte de Foix.
D’altra banda, dues aules de convivència del col·legi Sant Ermengol tornaran a l’activitat escolar demà. Segons ha informat avui la direcció del centre, es tracta dels cursos de 2n A i 3r B de primària. A través de les xarxes socials, l’escola assegura que està “esperant amb emoció compartir amb tots i totes bons moments”.
La fi de l’aïllament d’aquestes dues aules provoca que el nombre de classes afectades pel virus baixi fins a les 22. Així, també baixa el nombre d’aules confinades totalment, que passen de setze a catorze.