Diari digital d'Andorra Bondia

Andorra inicia la campanya turística d'estiu a França amb un cost de 493.000 euros


Escrit per: 
Agències

Andorra Turisme va començar ahir la campanya d’estiu de promoció turística a França. Aquesta acció publicitària, sota el lema Tout un monde dans un petit pays (“Tot un món en un petit país”), pretén donar a conèixer la varietat de l’oferta turística d’Andorra a l’estiu.

Per a la campanya a França, s’ha optat per una estratègia combinada de diversos suports de comunicació que costa en total 493.000 euros. Es farà accions promocionals centrades en la zona de proximitat (Grand Sud) i mitjans que permeten la segmentació geogràfica.
D’aquesta manera s’aposta fortament per la promoció per Internet, ja que estadístiques recents revelen que a França hi ha 35 milions d’internautes. Es farà una campanya mitjançant paraules clau al cercador Google i amb bàners a les pàgines web Lastminute, Meteofrance, Routard.com, Facebook i France3. En les accions en línia es combinarà la presència de bàners amb continguts informatius i vídeos promocionals, així com amb l’animació del canal d’Andorra a Facebook.

En la premsa escrita, la promoció d’Andorra es farà a través del diari gratuït més llegit a França,  20 minutes, amb 2.745.000 lectors al dia. La presència publicitària se centrarà en les edicions de Bordeus i Tolosa (cinc insercions en cada ciutat), amb la particuliaritat que en una de les insercions es realitzarà una falsa coberta tematitzada. També s’ha contractat publicitat en la premsa regional: quatre insercions a Elle, quatre a Paris Match i una en l’edició especial de la revista Le Point de les ciutats d’interès, Bordeus, Tolosa i Montpeller.

Pel que fa a la televisió, es farà dos patrocinis a France 3 mitjançant dos espais: La Météo i Le Traffic.
Quant a la publicitat a l’exterior, aquesta es concentra a la zona del sud de França, amb un circuit de suports d’exterior (mupis) en diverses ciutats (com per exemple Montpeller, Carcassona, Narbona, Foix i Tolosa). I entre les accions especials cal assenyalar la instal·lació de publicitat a les barreres dels aparcaments de màxima freqüentació al centre de Tolosa i Bordeus, i d’aquesta manera la campanya de suports d’exterior als carrers de les dues ciutats es complementarà durant un mes amb aquesta promoció específica. A més a més, uns vehicles retolats circularan durant sis dies per Bordeus, Tolosa i Montpeller.
D’altra banda, des d’Andorra Turisme van informar que la campanya de promoció d’Andorra en el mercat espanyol arrencarà el 15 de maig i s’allargarà fins al 15 de juliol. En aquest cas, un dels eixos també serà la presència a Internet, amb accions específiques en xarxes socials i presència informativa en els principals blocs turístics de referència a l’Estat veí.

Compartir via

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte