Andorra Turisme engega la campanya de comunicació de les rebaixes d’estiu
Andorra Turisme posa en marxa demà una campanya de comunicació de les rebaixes d’estiu, que enguany començaran el proper 25 de juny i s’allargaran fins al 12 de setembre. La voluntat és donar a conèixer l’inici de la temporada de rebaixes en els mercats de proximitat.
La promoció es durà a terme tant a Espanya com a França, concretament en les regions de proximitat des del 15 fins al 30 de juny. En aquesta ocasió, cal destacar que es tracta d’una campanya 100% digital.
Més al detall, a Espanya s’articularà la campanya a les comunitats de Catalunya, Valencia i Aragó, als principals mitjans generalistes com El País, La Vanguardia o 20 Minutos, així com en mitjans de la premsa de moda i lifestyle: Elle, Marie Claire o Harper’s Bazar.
Així mateix, a França s’engegarà la campanya a tota la regió d’Occitània. Continuant en la mateixa línia que amb Espanya, es farà promoció en mitjans qualitatius com: Le Figaro, La Dépêche o L’Équipe, i també en mitjans lifestyle com: Cosmopolitan, Femme Actuelle o Vogue, entre molts altres.
Com a complement d’aquesta comunicació digital, s’ampliarà la campanya a les xarxes socials mitjançant les plataformes de Facebook i Instagram. L’objectiu d’aquesta campanya és incentivar el turisme de compres i les vendes dels comerços del país durant el període d’estiu, a més d’avançar-se a la data de rebaixes dels països veïns i posicionar Andorra com un destí de shopping.