Diari digital d'Andorra Bondia
El ‘call center’ de la Creu Roja Andorrana, ahir a la tarda.
El ‘call center’ de la Creu Roja Andorrana, ahir a la tarda.

‘Call center’ de la Creu Roja per informar els seus usuaris sobre la vacunació


Escrit per: 
M. P. A. / Foto: Facundo Santana

La Creu Roja Andorrana va posar en marxa dilluns passat un call center per informar sobre la campanya de vacunació i seu registre els usuaris dels seus serveis. Així ho va explicar ahir el director de l’entitat, Jordi Fernández. En una primera fase, es farà una ronda de trucades a més de 700 padrins usuaris del servei de teleassistència, del transport sociosanitari i del servei d’atenció domiciliària (SAD). L’objectiu de la iniciativa és anar més enllà de la informació, ja que es contacta també amb els familiars per assegurar la inscripció d’aquestes persones al registre de vacunació.

S’encarreguen del servei un total de 12 persones repartides en dos torns, una de les quals és assalariada i la resta són voluntàries. La treballadora és l’encarregada de coordinar la tasca dels voluntaris d’aquest centre de trucades, ubicat de moment al centre de dia, que ja està enllestit però que de moment no ha entrat en funcionament. El call center funciona de 8 a 18 hores. En una segona fase, va afegir Fernández, si hi ha comuns que necessiten els suport de la Creu Roja per trucar a les persones grans censades a la parròquia, se’ls donarà un cop de mà. 

Quant a la vacunació, Fernández va dir que intervindran conjuntament amb el SAAS, Salut i Protecció Civil. Precisament en col·laboració amb Protecció Civil, s’encarregaran de la logística i també del suport al centre de vacunació. 

‘Call center’ de la Creu Roja per informar els seus usuaris sobre la vacunació

Compartir via

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte