Diari digital d'Andorra Bondia
 Exterior d’un banc a la Seu.
Exterior d’un banc a la Seu.

Compromís se suma a les denúncies per l’atenció bancària


Escrit per: 
Redacció / Foto: BonDia

Compromís s’afegeix a les denúncies per la deficient atenció bancària que reben els ciutadans de la Seu i comarca, “una situació ja denunciada amb anterioritat i que, lluny de solucionar-se, empitjora cada dia”, destaquen en un comunicat de premsa. “A la desaparició d’oficines als pobles, ara s’hi han de sumar les contínues limitacions horàries en l’atenció personal de les oficines de la Seu, cosa que provoca llargues cues i dificultat per resoldre les gestions econòmiques de la població en general”, apunten. No obstant això, recorden, hi ha persones en les quals la situació s’acarnissa particularment: “les persones grans i les persones que per manca de formació o de recursos no disposen de les eines digitals o personals per dur a terme la majoria dels tràmits de forma telemàtica es veuen greument perjudicades i se les aboca a una situació injusta i de vulneració de drets”, recullen des de la plataforma socialista.
Paqui Gómez, regidora de la formació a l’Ajuntament de la Seu, apunta en el mateix comunicat que “les mesures que estan aplicant els bancs fa que les persones grans estiguin més excloses d’una societat que avança però no els té en compte”. Conclou que aquesta situació vulnera els principis que es recullen a la Carta dels Drets i Deures de la Gent Gran a Catalunya. “La gent gran té tot el dret a ser atesa en persona a les oficines bancàries”.
 

 

Compromis
Atenció
bancària

Compartir via

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte