El Pare Noel visitarà avui les diferents parròquies, que també tenen previst celebrar la tradicional missa del Gall.

D’aquesta manera, a Canillo està previst que després de recórrer els carrers de la parròquia amb els seus follets arribi a les sis al Palau de Gel, on també hi haurà un espectacle de patinatge i animació infantil. A dos quarts de vuit tindrà lloc la missa del Gall a Sant Serni.
A Encamp s’espera el Pare Noel tant a Encamp com al Pas de la Casa. Així, a les set de la tarda la comitiva sortirà de la rotonda d’entrada a Encamp i arribarà a la plaça dels Arínsols, on hi haurà un espectacle. I també a Encamp, a partir de les dotze de la nit, hi haurà missa del Gall a l’església de Santa Eulàlia. Al Pas de la Casa la cavalcada començarà a les vuit del vespre i sortirà de l’avinguda d’Encamp per arribar a la sala de festes, on rebrà les cartes. La missa del Gall serà a dos quarts de vuit del vespre a l’església de Sant Pere.
A Ordino al matí hi haurà cagatió, a les onze, a la plaça Major, i serà la prèvia a l’arribada del Pare Noel, que tindrà lloc al mateix escenari a les sis de la tarda. Tot seguit hi haurà un berenar de coca i xocolata. I a les dotze de la nit tindrà lloc la missa del Gall a l’església parroquial amb coca, xocolata i vi bullit a la sortida.
La Massana també espera avui la visita del Pare Noel, que rebrà els infants a la plaça de les Fontetes a partir de les cinc de la tarda. A les sis de la tarda tindrà lloc un ofici ecumènic a l’església parroquial, on a mitjanit se celebrarà la tradicional missa del Gall.
I també aquesta tarda, el Pare Noel visitarà la Margineda, Santa Coloma i Andorra la Vella. El seu recorregut per la parròquia començarà a la Margineda, a dos quarts de cinc de la tarda. Tot seguit enfilarà l’avinguda d’Enclar i acabarà la visita, cap a les sis, al vestíbul del centre cultural La Llacuna.
A Sant Julià de Lòria també hi haurà la visita del Pare Noel, a partir de les sis de la tarda a casa comuna, amb una espectacular posada en escena a càrrec d’un grup d’infants dirigits per l’actriu Jéssica Casal.
I a Escaldes-Engordany, a partir de les cinc de la tarda, la cavalcada del Pare Noel  recorrerà el carrer del Valira, l’avinguda Carlemany i la del Pont de la Tosca, on girarà per dirigir-se a Copríncep De Gaulle, Pessebre, Fiter i Rossell, carrer Manel Cerqueda i Escaler, Esteve Albert, Josep Viladomat i les Escoles per acabar a la plaça Coprínceps, on recollirà totes les cartes dels nens. A més, en acabar la missa del Gall, la Unió Proturisme d’Escaldes-Engordany oferirà vi bullit i coca masegada.