Diari digital d'Andorra Bondia
El Principat es promociona amb la marca Disney al cost de 750.000 €
El Principat es promociona amb la marca Disney al cost de 750.000 €

El Principat es promociona amb la marca Disney al cost de 750.000 €


Escrit per: 
Pepa Gallego/Foto: Jonathan Gil

Sota el nom #AndorraDestinodePelícula, el Principat es promocionarà amb la reconeguda marca Disney Espanya associant-se a quatre productes. Per una banda Frozen, que ja va ser el primer pas de la unió d’Andorra Turisme amb Disney fa tres anys i que ha resultat ser la pel·lícula d’animació més taquillera de la història del cine. Després, l’acord signat ahir entre Andorra Turisme i Disney Espanya anirà associat a tres estrenes, La Bella i la Bèstia, Piratas del Caribe i Cars 3. L’acord amb la marca nord-americana li costa a Andorra Turisme 750.000 euros per  a un any, un percentatge important que surt dels més de dos milions que destina a publicitat en el mercat espanyol. 
L’acord preveu que els espots i la marca #AndorraDestinodePelícula surtin de la mà dels quatre productes Disney durant aquest any. El 2018 s’espera un acord similar per a altres productes. D’aquesta manera, Andorra serà present a les grans sales de cinema de les principals ciutats espanyoles, en els tràilers de les tres estrenes i també en nous productes de Frozen, a més de la vinculació amb tots els productes, i en aparadors a les onze botigues que Disney té pel territori espanyol. La marca Andorra també serà present als canals de televisió Disney, als parcs d’atraccions de la multinacional i als productes de consum. La previsió apuntada pel gerent d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, és que 300.000 espectadors puguin veure l’espot d’Andorra en una sala tematitzada de Madrid durant sis mesos. A més, també preveuen quatre milions d’impressions als canals de Disney digital i 240.000 exemplars de les revistes Disney. 
José Vila,  director de màrqueting de Disney Espanya, va explicar que l’acord amb la marca Andorra és com una prova pilot, perquè és “el primer cop que el fem amb una destinació turística, i com una estratègia a llarg termini”, va dir. 

Nous títols de Disney
La primera de les franquícies a les quals s’associarà la marca Andorra és Frozen. “Andorra pot encaixar perfectament amb Frozen i amb alguns dels seus personatges, com el ninot de neu Olaf”, va explicar Vila. Andorra tindrà presència en els programes El verano de Olaf i Frozen fever, i en la pel·lícula que s’emet pel canal Disney Frozen: luces de invierno.
Per altra banda, #AndorraDestinodePelícula s’associarà a les estrenes de cinema de La bella i la bèstia, el 17 de març vinent (el tràiler ha registrat, en una setmana, 24 milions de visionats a Espanya); Piratas del Caribe: la venganza de Salazar, que s’estrenarà el 26 de maig i que és “una de les franquícies que més ha facturat a escala mundial”, i Cars, que s’estrenarà el 14 de juliol i que és “un dels productes que millor arriben a un públic infantil masculí”, segons va dir Vila. 
Amb Disney, l’objectiu primordial d’Andorra Turisme és atreure el públic familiar, que aquesta marca de primer nivell té assegurat. 

Andorra Turisme
Disney
Betim Budzaku
Disney Espanya
José Vila

Compartir via

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte